چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۶۰۳
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به هم‌جواری سیراف با تاسیسات و صنایع بزرگ گازی و نفتی گفت: پیوست‌های اجتماعی در طراحی و ساخت شهر جدید سیراف مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری تسنیم، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست بررسی طراحی شهر جدید سیراف در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت ایجاد شهرهای جدید انجام اقدامات کارشناسی در زمینه ساخت و ساز و رعایت مسائل مختلف از جمله موضوعات اجتماعی ضروری است.

وی بیان کرد: ایجاد تاسیسات عظیم نفت و گاز در منطقه‌ای که قرار است شهر جدید سیراف ایجاد شود، توجه به محیط پیرامونی و تامین نیازمندی‌های مردمی که در جوار این شهر جدید زندگی می‌کنند باید مورد توجه شرکت شهرک های جدید قرار گیرد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که باید در ساخت شهر جدید سیراف مد نظر باشد، موضوعات اجتماعی این اقدام است و باید نگرانی‌های مردم در زمینه‌های مختلف مورد توجه جدی قرار گیرد.

گراوند با بیان اینکه از ساخت شهر جدید سیراف استقبال می‌کنید تاکید کرد: ایجاد شهر جدید سیراف باید منوط به توجه به مسائل اجتماعی و تامین نیازمندی‌های مردم است.

وی گفت: یکی از خواسته‌های مردم منطقه ایجاد شهرداری است و باید در ساخت این شهر جدید، ایجاد شهرداری مد نظر باشد.

 شرکت عمران شهرهای جدید وزارت راه و شهرسازی طراحی مربوط به ساخت شهر جدید سیراف در نزدیک روستای چاه مبارک شهرستان عسلویه را در دستور کار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر