جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۶۵۵
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ورود گشت ویژه سپاه با هدف مقابله با اراذل و اوباش در تهران، مسبوق به سابقه است و نیازی به مصوبه شورای عالی امنیت ملی ندارد.

به گزارش فکرشهر، علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با «خانه ملت»، در خصوص طرح  گشت ویژه سپاه پاسداران در تهران برای مقابله با اراذل و اوباش، فروش مواد مخدر و همچنین آسیب‌های اجتماعی، گفت: نیروی انتظامی به عنوان مسئول امنیت کشور در یک هماهنگی در مواقع ضروری از نیروهای بسیج مردمی که به طور طبیعی از نیروهای آموزش‌دیده و مسلح هستند، برای کمک به امنیت استفاده کرده است، بنابراین این مسئله به هیچ عنوان جدید نیست و همیشه چنین اقداماتی مفید و در مردم ایجاد آرامش کرده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: چنین گشت‌هایی منجر به کشف سلاح و مواد مخدر می‌شود که در گذشته نیز وجود داشته و توسط نیروهای بسیج مردمی انجام شده است، بنابراین این اقدامات مسبوق به سابقه بوده و بدون اشکال است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان بخشی از بدنه نیروهای مسلح هماهنگی‌ها برای این موارد را انجام می‌دهد، ضمن اینکه اجرای طرح گشت ویژه سپاه به دلیل اینکه مسئله جدیدی نیست نیازی به تایید شورای عالی امنیت ملی نیز ندارد.

بر اساس این گزارش، چندی پیش فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از تشکیل و فعالیت گشت‌های پیشگیری از سرقت و مقابله با اراذل و اوباش به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در تهران خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر