جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۶۶۷
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان از خدمت‌رسانی به بیش از 180 نفر توسط جراح و متخصص چشم در بخش ارم خبر داد. 

به گزارش فکرشهر، مهندس ماریا خویش دوست افزود: در اقدامی خداپسندانه، دکتر محمد احمد حسینی جراح و متخصص چشم، به قشر محروم بخش ارم خدمات درمانی ارایه کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: خدمت‌رسانی به قشر محروم و مناطقی که دسترسی کمتری به خدمات بهداشتی و درمانی دارند، از اولویت‌های مهم وزارت بهداشت و درمان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان می‌باشد.

مهندس ماریا خویش دوست افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، با اعزام دکتر محمد احمد حسینی جراح و متخصص چشم به بخش ارم خدمات درمانی به مردم این منطقه ارایه کرده است.

وی تصریح کرد: این تیم درمان، یک شبانه‌روز در مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم مستقر و با هماهنگی و برنامه‌ریزی قبلی به ویزیت و درمان بیش از 180 نفر پرداختند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: تمامی بیمارانی که در این روز توسط متخصص چشم ویزیت شده‌اند و نیاز به عمل جراحی داشته‌اند، نیمی از هزینه‌های درمان این بیماران توسط بیمارستان حضرت قائم بوشهر پرداخت می‌شود و هزینه بستری و ویزیت مجدد نیز به‌صورت رایگان خواهد بود.

گفتنی است، دکتر محمد احمد حسینی از پزشکان متخصص بیمارستان حضرت قائم بوشهر می‌باشد که با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی استان به بخش ارم اعزام‌شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر