پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۶۷۳
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: 500 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر دی ماه 1393 رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر برای ادامه طرح جمع‌آوری فاضلاب این شهر ابلاغ شد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به نقل از کیقباد یاکیده در جریان بازدید استاندار بوشهر از روند اجرایی طرح جمع‌آوری فاضلاب بوشهر افزود: در سفر هیات دولت در سال 1393 به استان بوشهر تکمیل طرح فاضلاب بوشهر در اولویت قرار گرفت که برای این مهم یکهزارو 700 میلیارد ریال مصوب شد.

وی اضافه کرد: تاکنون 390 میلیارد ریال از اعتبار سفر رئیس جمهوری برای طرح فاضلاب بوشهر تخصیص یافته و امسال نیز 500 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده است.

یاکیده ادامه داد: با اعتبار ابلاغی امسال علاوه بر ایستگاههای پمپاژ و تغییراتی در خطوط انتقال و تصفیه خانه، ۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر تسریع طرح فاضلاب شهر بوشهر بیان کرد: با تخصیص اعتبارات مصوب سفر هیات دولت به بوشهر روند اجرای طرح فاضلاب بوشهر تسریع شده و بر اساس یک برنامه زمان بندی تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآورشد: تاکنون از مجموع 528 کیلومتر شبکه فاضلاب طراحی شده کیلومتر در شهر بوشهر 343 اجرایی شده است.

وی گفت: هم اکنون اجرای 11 ایستگاه پمپاژ جمع‌آوری فاضلاب در شهر بوشهر احداث و 10 ایستگاه پمپاژ دیگر طراحی شده که چهار طرح آن در مرحله اجرا قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اجرای 44 کیلومتر خط انتقال فاضلاب بیان کرد: تاکنون برای اجرای طرح فاضلاب شهر بوشهر یکهزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

یاکیده با بیان اینکه هماکنون 51 هزار خانوار بوشهری فاضلاب های خود را از طریق طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب دفع می کنند ادامه داد: روزانه بطور متوسط 35 هزار متر مکعب فاضلاب شهری در شهر بوشهر جمع آوری، دفع و تصفیه می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر