جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دادستان بوشهر خبر داد:
فکرشهر: دادستان بوشهر با رد سخن یکی از نمایندگان مجلس بر وجود رشوه 300 میلیاردی توسط کارکند گمرک بخش دلوار شهرستان تنگستان، از تشکیل پرونده برای رشوه 304 میلیون تومانی در این شهرستان خبر داد...
کد خبر: ۳۹۸۲۶
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: دادستان بوشهر با رد سخن یکی از نمایندگان مجلس بر وجود رشوه 300 میلیاردی توسط کارکند گمرک بخش دلوار شهرستان تنگستان، از تشکیل پرونده برای رشوه 304 میلیون تومانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، علی حسن‌پور با اعلام این که سخن یکی از نمایندگان مجلس در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر اخذ رشوه به میزان 300 میلیارد ریال در گمرک بخش دلوار شهرستان تنگستان صحیح نیست، اظهار داشت: بالاترین میزان رشوه‌ای که در گمرک بندر دلوار  توسط یک کارمند اخذ شده، 304 میلیون تومان است.

وی افزود: با توجه به اولویت دستگاه قضا برای این گونه اعمال مجرمانه، به دنبال رصدهای میدانی، در خرداد ماه امسال یک فقره پرونده برای یکی از کارکنان گمرک بخش دلوار شهرستان تنگستان در حوزه قضایی استان بوشهر تشکیل شد که در مرحله تحقیقات و بررسی موضوع هستیم.

به نوشته ی فارس، دادستان بوشهر ادامه داد: در این برنامه تلویزیونی، نماینده مجلس مدعی شد که 10 هزار کامیون اقدام به حمل کالای قاچاق از گمرک گناوه کرده‌اند، که ضمن این که این ادعا نیز رد می‌شود، حجم عملیات گمرکی در این بندر به دلیل نوع کارکرد این گمرک، این اندازه نمی‌باشد.

حسن‌پور با اعلام این که مردم بخش دلوار از انسان‌های نجیب بوده که از دیرباز اقدام به تجارت دریایی می‌کنند، گفت: ذکر این نوع مسائل که فاقد اسناد بوده و به شکل غیرکارشناسی با آبروی یک منطقه بازی می‌شود و رنجش و ناراحتی مردم را دنبال دارد صحیح نیست و نباید این گونه مسائل به این سبک در رسانه‌ها مطرح شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر