سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حسین دلشب اضافه کرد: پرندگان همگی به صورت چشم بسته بوده و از زیستگاه های خود جهت قاچاق به کشورهای حوزه خلیج فارس زنده گیری و در شرایط نامناسب زیستی نگهداری می شدند...
کد خبر: ۳۹۸۹۰
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: تعداد 23 قطعه هوبره به صورت زنده در شهرستان تنگستان کشف و ضبط گردید.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ضمن اعلام این خبر افزود: این پرندگان در پی اطلاع رسانی یکی از همیاران محیط زیست و با أخذ مجوز بازرسی از منزل توسط اداره حفاظت محیط زیست تنگستان  و اداره آگاهی تنگستان از شخصی به نام «کرم . ک» در روستای بنه گز کشف و ضبط گردید.

حسین دلشب اضافه کرد: پرندگان همگی به صورت چشم بسته بوده و از زیستگاه های خود جهت قاچاق به کشورهای حوزه خلیج فارس زنده گیری و در شرایط نامناسب زیستی نگهداری می شدند.

وی از انجام کلیه اقدامات دامپزشکی برای این پرندگان زندانی خبر داد و گفت: روال قضایی امر نیز آغاز شده است.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، این محموله، دومین محموله کشف شده این پرنده در سال جاری در استان بوده است و برخی از افراد سودجو با زنده گیری این پرندگان از استان های مختلف و قاچاق آن ها از مبادی دریایی، جمعیت این گونه مهم و در معرض انقراض را با تهدیدات جدی روبرو کرده اند ولی امید است که با همراهی همه دوستداران محیط زیست، حفاظت و صیانت از نسل این پرندگان شرایط مساعدتری را داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر