شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۹۵۷
جمعه ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۶

فکرشهر: معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، از افتتاح پایگاه بهداشتی محله قلایی شهر آبپخش در دهه فجر خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، محمدحسین دریسی گفت: با اجراشدن طرح تحول نظام سلامت، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رویکرد بسیار خوبی در بهبود و تجهیز فضاهای فیزیکی در حوزه بهداشت و درمان داشته است.

وی تصریح کرد: در شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان نیز 2 پروژه بهداشتی در حال احداث می‌باشد که تلاش می‌کنیم در این راستا، خدمات باکیفیت و مطلوبی را به مردم شریف این مناطق ارائه کنیم.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزود: پروژه پایگاه بهداشتی قلایی بااعتبار 6 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 100 مترمربع در حال احداث می‌باشد و مراحل پایانی احداث را طی می‌کند و در دهه فجر سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

دریسی همچنین از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی خانه بهداشت روستای چهار برج بخش آبپخش خبر داد و افزود: احداث خانه بهداشت جدید روستای چم تنگ نیز در دستور کار قرار دارد و پایگاه بهداشتی محله بهرام‌آباد شهر آبپخش نیز در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد..

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از گسترش مرکز خدمات جامع سلامت آبپخش خبر داد و ابراز داشت: گسترش مرکز جامعه سلامت آبپخش در دستور کار است و ان شاء الله در صورت وجود فضای لازم اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر