پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۹۷۳
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: سپاه حفاظت هواپیمایی کشور از بدو تشکیل با حدود 130 درگیری و حادثه مقابله و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده است.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، سردار علی رزمجو در همایش گرامیداشت سی و سومین سالگرد تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی با اشاره به دستور امام راحل در تشکیل این یگان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در حوزه هواپیمایی و فرودگاه‌ها افزود: امام خمینی (ره) با اقتداری که در نظام جهانی داشت دستور تشکیل یگان حفاظت هواپیمایی را صادر کرد و سپاهی را تشکیل داد توانست بیش از 30 سال امنیت کامل را در خطوط پروازی کشور ایجاد کند.

وی با بیان اینکه با تشکیل این یگان حفاظتی در سال 63 تاکنون هیچ هواپیماربایی موفقی در کشور ما صورت نگرفته است اضافه کرد: در این مدت حدود 130 درگیری و حادثه در بخش هوا و زمین رخ داده که سپاه حفاظت هواپیمایی با تمام قوا با آن مقابله و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

سرهنگ سلمان پور فرمانده یگان حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر نیز گفت: از 64  فرودگاه فعال کشور 5 فرودگاه در استان بوشهر قرار دارد که یگان حفاظت هواپیمایی استان به عنوان خادم ملت حفاظت از این فرودگاه‌ها و پروازهای آن را بر عهده دارد.

در این آیین از  95 نفر از فعالان عرصه حفاظت هواپیمایی تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر