جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۰۰۷
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰

فکرشهر: معاون جمعیت هلال احمر دیر استان بوشهر گفت: بسیاری از مردم شهرهای دیر و بردستان به دلیل ترس از زلزله شب ها را بیرون از منزل سپری می کنند که برای اسکان اضطراری آنان مکان هایی در نظر گرفتیم.

به گزارش فکرشهر، عباس ریزیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دستور فرماندار چهار مکان در شهر دیر و بردستان در نظر گرفته شده و برای اسکان و حضور مردم فعال است.

وی اضافه کرد: این مجموعه ها در قالب نصب 50 تخته چادر در مدرسه بعثت، مدرسه سوره و مسکن مهر در شهر دیر و سالن ورزشی در شهر بردستان که می توانند حدود 500 نفر اسکان اضطراری دهند.

معاون جمعیت هلال احمر دیر اضافه کرد: موجودی چادر در انبار شهرستان کنگان به اندازه کافی وجود دارد و در صورت نیاز و استقبال مردم چادر نصب می کنیم.

وی گفت: سالن های آموزش و پرورش و بوستان های شهر در دیر و بردستان نیز برای اسکان مردم در مواقع اضطراری در نظر گرفته شده است و نیروهای هلال احمر نیز در آماده باش کامل بسر می برند.

زمین لرزه به بزرگی 3.9 و 3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت چهار و 4 دقیقه و چهار و 39 دقیقه بامداد چهارشنبه این هفته در شهر دیر رخ داد.

در آذرماه سال جاری نیز 2 زمین لرزه به بزرگی 3.8 و 4.9 ریشتر در عمق 18 و 20 کیلومتری زمین شهرهای بنک، کنگان و دیر در جنوب استان بوشهر را لرزاند و شماری مصدوم و خسارت هایی در منازل مسکونی بر جا گذاشت.

وقوع پس لرزه های متعدد در روزهای اخیر در این منطقه باعث نگرانی مردم در شهرهای دیر و بردستان شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر