سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۰۰۹
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: وزیر نفت گفت: تمام تلاشم در وزارت نفت این است که مسوولیت اجتماعی خود را نسبت به استان بوشهر افزایش دهیم.

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، بیژن نامدارزنگنه در نشست با مسوولان شهرستان دیلم در استان بوشهر اظهار داشت: وزارت نفت معنقد به ایجاد تبعیض بین کارکنان این وزارت‌خانه در مناطق و شهرهای نفتی با سایر مردم نیست.

وی افزود: در این راستا معتقدیم که دیوارهایی که به نام شهرک‌های نفتی ایجاد شده باید برداشته شود تا تفاوتی بین مردم و کارکنان وزارت نفت وجود نداشته باشد.

وزیر نفت تصریح کرد: استان بوشهر از جمله استان‌هایی است که سابقه دیرین در تولید نفت و گاز دارد و در طی همه این سال‌ها کارکنان وزاترت نفت با مردم زندگی کرده و نباید بین خدماتی که به کارکنان نفت می‌دهیم با آن خدماتی که به مردم داده می‌شود تفاوتی وجود داشته باشد.

نامدارزنگنه ادامه داد: وزارت نفت دارای وظایف متعددی برای ارائه خدمات در قالب مسوولیت اجتماعی به مناطق پیرامونی تاسیسات نفت است که در این راه تاکنون مضایقه نکرده‌ایم.

 وی ادامه داد: تمام تلاشم در وزارت نفت بر این نکته متمرکز کرده‌ایم که دامنه مسوولیت اجتماعی خود را نسبت به استان بوشهر افزایش داده و سطح بیشتری از مطالبات مردم را با ایجاد یک اولویت نسبت به دیگر نقاط در این استان پوشش دهیم.

وزیر نفت ادامه د ادک برنامه ما این است که کارکنان نفت با مردم زندگی کنند و این طور نباید باشد که خدماتی که به عنوان مثال در عسلویه به کارکنان نفت داده می‌شود متفاوت با سایر مردم باشد.

وی ادامه داد: این بدان معنا نیست که بی توجه به مشکلات کارکنان نفت و به خصوص کارکنان قراردادی در حوزه معیشت هستیم بلکه برای بهبود شرایط این دست از کارکنان نیز به عنوان یک دغدغه، به دنبال ارتقاء کیفیت زندگی آنها هستیم.

زنگنه یادآور شد: برای این که بتوانیم مشکلات مناطق پیرامونی حوزه نفت را ساماندهی کنیم منتظر تصویب تخصیص چهاردرصد درآمد صادرات مواد نفتی به مناطق نفت‌خیز هستیم که در این صورت بخش عمده‌ای از مشکلات در این مناطق توسط وزارت نفت در قالب مسوولیت اجتماعی حل می‌شود.

وزیر نفت با اشاره به موضوع ته‌لنجی و گرفتاری‌هایی که برای مردم ایجاد شده، گفت: بر اساس آخرین اخباری که دریافت کرده‌ام دولت موضوع ته‌لنجی را برای ساماندهی در دستور کار قرار دارد که نگاه ویژه‌ای هم به مردم و ساحل‌نشینان در این طرح دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر