پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۰۱۵
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱

فکرشهر: آیین کلنگ زنی خانه بهداشت خیّرساز روستای خلیفه بخش شبانکاره با حضور فرماندار دشتستان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ، جمعی از مسئولان و اهالی روستا برگزار گردید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان در این آئین ضمن تشکر از خیّر نیکوکار گفت: دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول سلامت در دولت یازدهم سهم بسزایی در ارتقای شاخص های بهداشتی، سلامت و توسعه ای به ویژه امید به زندگی داشته است.

دکتر ارسلان زارع افزود: اکنون نیز دولت با همه ی محدودیت های مالی ، اهتمام جدی دارد تا با انجام خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در روستاها ، زمینه ساز تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در عرصه بهداشت و سلامت باشد.

فرماندار دشتستان در این مراسم پروژه های عمرانی شهرستان در این حوزه در سال جاری را 40 طرح و با اعتباری بالغ بر 350میلیارد ریال عنوان کرد که برای احداث خانه های بهداشت ، مراکز جامع سلامت و پلی کلینیک تخصصی هزینه می شود.

دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز گفت: خدمات آینده ما برای این خانه بهداشت ، بر اساس سطح بندی وزارت بهداشت می باشد. البته سعی می کنیم در اجرای طرح پزشک ده گردشی به روستای خلیفه توجه جدی کنیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر