پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۰۲۵
شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: امام جمعه موقت بندر دیر گفت: معیشت مردم جنوب به خاطر مسئله «ته‌لنجی» به خطر افتاده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: علم، حلم و عفاف این بانوی مکرم در پی رعایت تقوای الهی به دست آمده و با الگو قرار دادن آنها سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنیم.

وی نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی و بصیرتی در هر شهری دانست و عنوان کرد: مسئولان فرهنگی باید با محوریت امام جمعه برنامه های فرهنگی در سطح منطقه خود را مدیریت کنند.

امام جمعه موقت بندر دیر افزود: تریبون نماز جمعه محلی برای بیان مسائل و مشکلات مردم است و ائمه جمعه آخرین ملجأ مردم برای پیگیری مطالباتشان از مسئولین است.

وی با بیان اینکه مسئولین نباید کاری کنند که معیشت مردم به خطر بیفتد، گفت: مردم جنوب همواره از پیشتازان حضور در عرصه های دفاع از نظام و رهبری بوده‌اند اما این روزها  معیشت آنها به خاطر مسئله ته لنجی به خطر افتاده که مسئولان باید به صورت جدی مشکل ته لنجی را حل کنند.

سعیدی ادامه داد: امیدواریم مسئولان رده بالای کشوری صدای مردم را بشنوند و مردم نیز با صبرو حوصله حرکاتی نکنند که موجب تضعیف نظام شود.

خطیب جمعه دیر خاطرنشان کرد: حماسه نهم دیماه در پی به خطر افتادن نظام به وقوع پیوست و مردم با حضور با بصیرت خود فتنه را در نطفه خاموش کردند.

وی بیان داشت: با کسانی که با تهمت و دروغ پردازی به دنبال قدرت طلبی هستند برخورد کرده و  احتیاط کنیم در دام آنها نیفتیم و انقلابی گرها را از انقلابی نما ها تشخیص دهیم.

سعیدی یاد آور شد: مسئولین باید با ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم قدر آنها را بدانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر