پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ در بازدید از پروژه های عمرانی سطح شهر عنوان شد:
فکرشهر: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان از پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر بازدید کردند...
کد خبر: ۴۰۱۴۳
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱

فکرشهر: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان از پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر بازدید کردند.

به گزارش فکرشهر، شهردار برازجان پیرامون این پروژه ها گفت: هم اکنون 25 پروژه عمرانی به طور همزمان در سطح شهر در حال انجام است.

محمدحسن محمدی افزود: اعتقاد ما براین است که مردم برازجان شایسته بهترین خدمات هستند و در همین راستا هر چه در توان شهرداری باشد انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: اگر همکاری، همدلی و همراهی شورای شهر نبود این فعالیت ها صورت نمی گرفت و این کارها انجام نمی شد؛ هر پروژ های را که بخواهیم کلنگ زنی کنیم، افتتاح یا بازدیدی داشته باشیم، اعضای شورا حضور داشته و ما را یاری می کنند و یک طرف ماجرا شورا است و ما کارها را با یکدیگر انجام می دهیم.

محمدی خاطرنشان کرد: هدف شهرداری و شورای اسلامی اعتلای شهر برازجان است و در همین جا از اصحاب رسانه که همیشه یار دوازدهم ما بوده و در پروژه های عمرانی و فرهنگی کمک کرده اند، تشکر نموده و امیدوارم بتوانیم در آینده از حضور آن ها بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

رییس شورای شهر برازجان عنوان داشت: پروژه های زیادی در حال انجام است که از پیشرفت فیزیکی خوبی نیز برخوردارند.

مهدی نیکنام ادامه داد: از معاون عمرانی شهرداری تقاضا دارم که در انجام پروژه ها به خصوص در مورد فضای سبز، معلولین و افراد ناتوان را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: شورا انتظار دارد از مصالحی در پروژه ها استفاده شود که تازگی داشته و تکراری و خسته کننده نباشد و در پارک ها نیز المان ها و اسباب بازی های جدید مورد استفاده قرار گیرد.

نیکنام در پایان گفت: گاهی اوقات اختلافاتی میان شورا و شهرداری به وجود می آید که همگی اختلاف نظر کاری است و ما اخلاقی با یکدیگر برادر و به فکر منافع مردم هستیم و امیدوارم با همکاری یکدیگر بتوانیم آنچه که شایسته ی مردم برازجان است را به نحو احسن انجام دهیم.

وحید مصدق با اشاره به این که تنها نهاد فعال در سطح شهر برازجان شهرداری است، عنوان داشت: اگر قرار است در شهر اتفاق های خوبی داشته باشیم، شهرداری به تنهایی نمی تواند و باید سایر ارگان ها نیز به میدان بیایند و کمک کنند.

عضو شورای شهر برازجان ادامه داد: شعار همه ی مسوولین خدمت به مردم است، پس باید مسوولین به میدان بیایند و در این راه امام جمعه، فرماندار و نماینده مجلس می توانند با گرفتن بودجه های عمرانی از استان، کمک شایانی کنند.

مصدق اضافه کرد: مردم باید خدمات را لمس کنند، بیش از 25 پروژه عمرانی فعال داریم و شهرداری با دست خالی دارد می جنگد.

وی افزود: مردم از شهرداری و شورا راضی هستند و ما وکلای خوبی برای مردم خواهیم بود و شهروندان بدانند از انتخاب خود پشیمان نخواهند شد. 

معاونت فنی و عمرانی شهرداری براجان گفت: در حال حاضر 25 پروژه فعال داریم که 95 درصد این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.

امراله عباسی با اشاره به این که 80 درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه ها وجود دارد، ادامه داد: مبلغ  14میلیارد و 800 میلیون تومان از محل بودجه های شهرداری و  8 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل تملک دارایی اعتبارات استانی به انجام این پروژه ها اختصاص داده شده است.

 

نظرات بینندگان
منشاء آلودگی و ناپاکی هوا در شهر ما برازجان
|
-
|
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲
منشاء آلودگی و ناپاکی هوا در شهر ما برازجان
منشیآلودگی و ناپاکی هوای شهر ما برازجان، نه دود خودروهای سواری و ماشین های سنگین گازائیل سوز یا، دود و دم کارخانه سیمان مجاور شهر و ریزگردهای وارداتی عربی( گرچه ازعوامل تشدیده کننده هستند)، بلکه در مرتبه اول زباله های شهری است که آدرس انباشات آن ها در چاله ها و سوراخ و سنبه ها و شکااف دیواره ها و کف دره های فصلی،در زیر و کناره های پل ها، میدان ها و محله های خاکی، و جایگاه سوزاندن زباله های شهرداری است که تغییر مکان آن ها ظاهرا از نظر حضرات محترم توجیه اقتصادی ندارد
زندگی همه اش بازی نیست
|
-
|
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
ای کاش نشریات شهر در کنار اینهمه پرداختن به انعکاس بازی و خبرها و مطالب ورزشی که حجم زیادی از فضای سایت ها و صفحات کاغذی آن ها را پرمیکند، کمی هم به مسائل جدی تر و حیاتی تر و معضلات شهری مثل آلودگی های صوتی که همچون آلودگی هوا آفت بزرگ دیگری برای فرسایش جسم و روان شهروندان است، می پرداختند. در شهر و ولایت ما که بی نظمی و بی قانونی برای خودش جا افتاده و سنت شده و هیچکس هم مسؤلیت آن ها را به گردن نمیگیرد و جوابگو نیست، صدای گوشخراش و کر کننده پی در پی بلندگوهای دست فروشان دوره گرد پر سر و صدا با شدت و دسیبل بالا، غرش جت مانند موتورسیکلت های خود مختار و ماشین های سنگین که آزادانه و بی پروا در کوچه ها رفت و آمد میکنند در فضای شهر می پیچد و آرامش شهروندان را بر هم می زند ولی نشریات محلی در این خصوص چزی بای گفتن ندارند
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر