سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۱۵۵
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در 9 ماه سال جاری 47 هزار و454 مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی این استان انجام و منجر به تشکیل 2هزار و 637 مورد پرونده تخلف صنفی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال برای صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی بوشهر ارسال شده است.

وی با اشاره به برگزاری یکهزار گشت مشترک بازرسی و نظارت در بازارهای استان بوشهر بیان کرد: با هدف بررسی وضعیت قیمت‌ها در بازار این استان گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت تداوم دارد و قیمت‌ها را بررسی و متخلفان شناسایی و معرفی می‌شوند.

حسینی محمدی با تاکید بر افزایش نظارت و بازرسی اتاق اصناف استان بوشهر افزود: این اتاق باید با نظارت مستمر خود بر عرضه کالا از تخلفات صنفی جلوگیری تا از این طریق از پایمال شدن حقوق مصرف‌ کنندگان پرهیز شود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، درج قیمت و غیره واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر