پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۱۶۸
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات مردم، گفت: ملت ایران برای رفع مشکلات خود نیازمند کمک خارجی‌ها نیست.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم میثاق با ولایت در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: امروز نیز همچون گذشته شاهد حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از نظام و انقلاب و ولایت بودیم.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی از هر راهی برای ضربه‌زدن به این نظام و انقلاب استفاده می‌کند، تصریح کرد: وحدت و همدلی مردم و مسئولان اجازه سوء استفاده از دشمنان را می‌گیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همه امور را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز، تاکید کرد: این حضور پاسخی به دشمنان و فتنه‌گران است تا بدانند ملت ایران اسلامی نیازی به دشمنان و استکبار برای رفع مشکل خود ندارند.

حسینی بوشهری خواستار تلاش همه مسئولان برای رسیدگی به مطالبات و رفع مشکلات مردم شد و افزود: وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه قابل انکار نیست و باید برای رفع آن تلاش شود.

وی با بیان اینکه مردم حاضر نیستند مشکلات خود را با دشمنان در میان بگذارند، خاطرنشان کرد: ملت همواره برای حماسه‌آفرینی آماده هستند و در صحنه حضور خواهند داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر