جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مسئول مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی بوشهر:
کد خبر: ۴۰۱۶۹
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹

فکرشهر: مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از برگزاری نخستین جشن نفس در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علیرضا باقری اظهار داشت: با عنایات خداوند متعال و به همت والای پزشکان متعهد ایرانی و مسئولان دلسوز، در حال حاضر پیوند اعضا در ایران به‌عنوان یک افتخار ملی در عرصه جهانی مطرح‌شده است.

وی با اشاره به سابقه انجمن اهدای عضو ایرانیان در فرهنگ‌سازی اهدای عضو و به‌ویژه برپایی جشن تقدیر از خانواده‌های اهداکننده عضو (جشن نفس) گفت: با توجه به اهمیت این مسئله و همچنین رشد چشمگیر رضایت به اهدا عضو در استان بوشهر، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با کمک انجمن اهدای عضو ایرانیان با هدف کمک به ارتقای اهدای عضو و نجات جان بیماران نیازمند به پیوند، در نظر دارد مراسم بزرگداشت پیوند اعضـا (جشن نفس) را با حضور مقامات محترم استانی و کشوری، هنرمندان و ورزشکاران بنام کشور و خانواده‌های معظم اهداکننده عضو، بیماران پیوند شده و نیازمند پیوند هرچه باشکوه‌تر برگزار کند.

مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: اولین جشن نفس در استان بوشهر، ۱۷ دی‌ماه در سالن کانون امام خمینی (ره) برازجان برپا خواهد شد.

علیرضا باقری افزود: تداوم این افتخار و تسریع پیشرفت‌های علمی در این زمینه نیازمند همکاری و تعامل نزدیک گروه‌های مختلف صاحب‌نظران و اندیشمندان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر