پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۰۲۲۱
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات آلایندگی در جنوب استان بوشهر بدون اغماض پیگیری شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سکینه الماسی صبح یکشنبه در نشست هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات زیست‌محیطی شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه اظهار داشت: جنوب استان بوشهر دارای جایگاه ویژه‌ای در استان و کشور است و باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: توجه به مسائل زیست‌محیطی یکی از مهمترین ضرورت‌های امروز در جامعه است و در صورتی که به این موضوع بسیار مهم بی‌توجهی صورت گیرد در آینده شاهد مشکلات و چالش‌های بیشتری نیز خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و آلایندگی‌های موجود در جنوب استان، بیان کرد: مشکلات آلایندگی در جنوب استان بوشهر بدون چشم‌پوشی پیگیری شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مأمورین محیط زیست، احقاق حقوق مردم حوزه جنوبی استان در خصوص مسائل مرتبط با آلایندگی را یکی از انتظارات اصلی خود عنوان کرد و افزود: از روسای ادارات حفاظت محیط زیست می‌خواهیم تا در این زمینه بدون هیچ اغماضی تلاش کنند.

الماسی با بیان اینکه همه ما در قبال حفظ محیط زیست و سلامتی مردم مسئول هستیم ادامه داد: معتقد هستم سازمان حفاظت محیط زیست باید به مانند دیوان محاسبات کشور سازمانی مستقل باشد تا بتواند نقش نظارتی و اجرایی مثمر ثمری داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا هم تلاش‌هایی را شروع کرده‌ایم که با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

در این نشست موارد مختلف زیست محیطی شامل وضعیت محیط زیست طبیعی، صنعت و آلودگی‌های محیط زیست، اقدامات انجام شده توسط ادارات حفاظت محیط زیست و کمبودها و چالش‌های پیش روی ماموران در اجرای وظایف سازمانی مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مقرر شد برای استفاده از توان و ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری رفع چالش‌های زیست محیطی منطقه، گزارش کاملی از وضعیت محیط زیست حوزه انتخابیه تهیه و در اختیار وی قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر