پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۲۶۲
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: مسابقات فوتسال محلات شهر برازجان موسوم به (LMD) با قهرمانی تیم شهدای گمنام به پایان رسید.

به گزارش فکرشهر، در پایان این رقابت ها که به صورت رفت و برگشت انجام گرفت تیم های شهدای گمنام، استیل آذین دهقاید و شهید عباسی به ترتیب موفق شدند رتبه های اول تا سوم را کسب کنند.

سرپرست تیم شهدای گمنام پس از قهرمانی گفت: هدف اصلی تیم شهدای گمنام از شرکت در مسابقات به وجود آوردن یک فضای فرهنگی در کنار فضای ورزشی است و رویه ی حاکم بر تیم و بازیکنان ما با تأسی از آن بزرگانی که نام تیم مزین به نام آن ها است، بر پایه ی ترویج صمیمیت و دوستی می باشد کما این که در طول نزدیک به دوسال از تشکیل تیم خداروشکرشاهد حاشیه درون تیم نبوده ایم.

حامد گرگین افزود: حضور در عرصه های حرفه ای نیازمند ساز و کار خاص و داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ویژه است ولی مسئولین ورزش برخی اوقات با نگاهی غیرحرفه ای و پاره وقت به ورزش قهرمانی، این مسئله را دچار مشکل می کنند.

اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم شهدای گمنام:

محمد کریم سراج زاده، امیر مطوری، محمد بناری، رضا فروزان کمالی، عباس برزن، رحیم فائقیان، محمد علی ایزدپناه، حسین آل بو سویلم، عباس مطوری، یاسر کرمی، صادق گرگین، سید ارسلان حسینی، سید محسن راشدی، فرشاد زائری، رضا مطوری(سرمربی)، حسین زکی کللی(مربی) و حامد گرگین(سرپرست).

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر