پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۳۰۰
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه در دولت دوازدهم ۱۰ درصد از پست‌های مدیریتی در اختیار زنان است، گفت: جایگاه زنان در پست‌های مدیریتی استان بوشهر پر رنگ‌تر باشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند چهارشنبه‌شب در آئین معارفه فرماندار جدید جم بیان داشت:جم ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی در حوزه کشاورزی و صنعت دارد.

گراوند خاطر نشان کرد: در حالی که شرایط سختی در حوزه اقتصاد بر دولت حاکم بود اما توسعه شهرها و روستاها متوقف نشد.

وی تصریح کرد: استان بوشهر از استان‌های امن و آرام کشور است که در اتفاقات اخیر کشور هم، مشکل خاصی نداشتیم و اندک تجمعی هم که بود ظرف نیم ساعت خاتمه یافت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه امروز اقتصاد کشور بسیار بهتر از گذشته است گفت: نباید از یاد ببریم که در سال‌هایی نه چندان دور در عرض چند ساعت قیمت‌ها افزایش می‌یافت و آرامش اقتصادی و روانی کشور سلب شده بود.

وی اظهار داشت: امروز تورم لحظه‌ای در کشور نداریم. در ستاد تنظیم بازار استان قیمت‌ها را بررسی کردیم یک قلم جنس افزایش قیمت پیدا کرده بود نه همه جنس‌ها.

لزوم توجه به منافع و مصالح ملی

این مسئول بیان داشت: وقتی می‌گوییم تورم کاهش یافت منظور رسیدن از تورم ۴۰ درصدی و لحظه‌ای به تورم زیر ۱۰ درصد است، افزایش قیمت‌ها امروز دیگر افسار گسیخته نیست.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پای شعارهای انقلاب ایستادن یعنی ایجاد استحکام در عرصه اقتصاد گفت: نباید درآمدهای کشور را میان جامعه پخش کرد و بعد اسم آن را تدبیر گذاشت.

وی افزود: قطعا نمی‌توان با اقدامات مقطعی اقتصاد را استحکام بخشید.

گراوند تاکید کرد: باید امید آفرینی کرد. نباید در جامعه یاس ایجاد کرد دولت تدبیر و امید دولت جمهوری اسلامی و نظام اسلامی است و نباید یاس آفرینی کرد.

وی افزود: هر کس سخن می‌گوید باید وحدت و برادری و منافع و مصالح ملی را بر منافع سیاسی و حزبی ارجح بداند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: البته اشکالات در کشور وجود دارد و باید پیگیری کرد، دولت به جد پیگیر رفع مشکلات است.

همه در برابر مسائل کشور مسئولیم

وی افزود: همه در برابر مسائل کشور مسئولیم. هیچ کس نمی‌تواند خود را جدا کند و یاس آفرینی کند.

این مسئول تاکید کرد: اینکه هر جا مدیری را تغییر می‌دهیم مردم مخالفت می‌کنند نشان می‌دهد مدیران دولت عملکرد خوبی داشته‌اند.

وی افزود: قصد تغییر فرمانداران جم و کنگان را نداشتم اما بنا به شرایطی تصمیم به تغییرات گرفتیم.

گراوند خاطرنشان کرد: فتح‌الله نوروزی نیرویی بود که عملکرد خوبی داشت و بر اساس صلاحدید به شهرستان مجاور منتقل شد و جایگزین فرماندار جم بررسی‌های زیادی انجام دادیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از نیروهای خوبی که ۲۶ سال سابقه وزارت کشوری دارد و در دولت تدبیر و امید معاون فرماندار و سرپرست فرماندار بوده آقای حسینی است.

گراوند تاکید کرد: انتظارم از فرماندار جدید ادامه مسیر فرماندار سابق است و تعامل با همه و خدمت‌گزاری مردم سرلوحه کار فرماندار است.

لزوم پیگیری مشکلات مردم

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مدیران دولت اعتدال و استفاده از تدبیر است گفت: پیگیری و رفع مشکلات مردم و نیز پیگیری تکمیل اقدامات در دست اجرا از دیگر رویکردهای فرماندار جدید باشد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان داشت: توجه به جایگاه زنان باید پر رنگ‌تر باشد و در دولت دوازدهم ۱۰ درصد از پست‌های مدیریتی در اختیار زنان است که در استان و شهرستان جم هم باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی اذعان کرد: تعامل با شوراها و تلاش برای تحقق شعارهای دولت از دیگر مواردی است که باید مورد توجه فرماندار جدید باشد.

گراوند گفت: از همه مردم شهرستان می‌خواهم با فرماندار جدید همراهی کنند چرا که همراهی مردم لازمه موفقیت فرماندار است.

در این آئین محمد حسینی به عنوان سرپرست فرمانداری جم معارفه شد و از خدمات فتح‌الله نوروزی در این مسئولیت تقدیر شد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر