پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۳۳۶
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت:برخی می‌گویند مساله اشتغال حل‌شدنی نیست ولی باید آستین همت بالا زد و با تمام قدرت و توان برای مردم کار کرد تا مشکل بیکاری مردم و به خصوص جوانان حل شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر عسلویه اظهار داشت: روز گذشته مراسم تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان عسلویه با حضور استاندار برگزار شد این دومین سفر استاندار در هفته های اخیر به عسلویه است.

 وی افزود: از نادری فرماندار سابق این شهرستان که زحمات زیادی کشیدند تقدیر می‌کنم و به فرماندار جدید هم خوش آمد عرض کرده و برایشان آرزوی توفیق دارم.

امام جمعه عسلویه با توصیه به فرماندار جدید این شهرستان، تصریح کرد: اول این که هیچ چیزی با مردم عوض نکنند، با مردم شفاف باشند و در کنار مردم و برای مردم و با هدف خدمت خالصانه، خاضعانه، صادقانه و بدون منت تلاش کنند و از مردم توقع تشکر نداشته باشند.

هاشمی‌نژاد افزود: قانون‌مندی را سرلوحه کار خود قرار دهند، با تخلف قاطعانه برخورد کرده و منویات رهبر انقلاب را سرلوحه کار قرار دهند که اگر فرمایشات رهبری آویزه گوش مسئولین باشد و به تمام معنا عمل کنند، بهترین خدمت به مردم عرصه می‌شود.

وی ادامه داد: فرماندار جدید شهرستان عسلویه، بحث اشتغال را با جدیت دنبال کنند و هر جا نیاز بود ما کم نخواهیم گذاشت و پشتیبانی خواهیم کرد که اشتغال به نتایجی برسد.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: برخی می‌گویند مساله اشتغال حل‌شدنی نیست ولی باید آستین همت بالا زد  و با تمام قدرت و توان برای مردم کار کرد تا مشکل بیکاری مردم و به خصوص جوانان حل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر