پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۳۴۶
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۷

فکرشهر: امام‌جمعه خورموج گفت: مشکل اشتغال در شهرستان دشتی به یک مساله عمومی تبدیل شده که به دلیل نبود صنعت و تجارتی در این شهرستان ، روز به روز بر جمعیت بیکاران افزوده می‌شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان دشتی اظهار داشت: در نگاه فرهنگ دینی و قرآنی در آیین مقدس اسلام به مدیریت مطابق با آنچه در روایات اهل‌بیت عصمت و طهارت وارده شده به‌ عنوان یک امانت یاد می‌شود.

وی افزود: امیرالمؤمنین (ع) خطاب به مالک اشترمی فرمایند مدیریت و فرمانروایی که به تو واگذارشده است طعمه‌ای نیست که بخواهی از آن استفاده‌های مادی و دنیوی داشته باشید.

امام‌جمعه خورموج گفت: مدیریت امانتی است که از طرف مافوق واگذار و باید آن را نگه داشت و حفظ کرد و جایز نیست آنکه دل انسان بخواهد و برمبنای منطق فکری، دینی و اسلامی نباشد در میان مردم حکم‌فرمایی کنید.

وی اضافه کرد: امروز در رأس این مملکت رهبری زاهد، شب‌زنده‌دار و رهبری بصیر و صبوری قرارداد که پا جای پای امام (ره) و امیرالمؤمنین (ع) گذاشته‌اند و این‌گونه کشور را باعزت و افتخار اداره می‌کنند.

وی افزود: مدیریت تکلیف است نه حق، مدیریت خدمت است نه حکومت و تأکید می‌کنیم که نگاه به مدیریت و فرمانروایی باید این‌گونه باشد.

مصلح با بیان این‌که خوش‌اخلاقی و برخورد شایسته یکی از اصول معاشرت با دیگران است، خاطرنشان کرد: زبانم قاصر است که از تلاش‌ها، فعالیت‌ها، هماهنگی‌ها، دلسوزی‌ها و همراهی‌های برادر عزیز و ارزشمندم غلامرضا مهرجو که مدت چهار سال مسؤولیت فرمانداری را بر عهده داشتند تشکر و قدردانی نمایم.

مصلح تأکید کرد: مهرجو علی‌رغم کمبودها به‌گونه‌ای خدمت کردند که از همه گرایش‌ها فکری از ایشان ذکر خیر دارند و  مردم شهرستان دشتی مردمی فهیم، متدین و مردم فرهنگی هستند که قدر مسؤولین خدمتگذار و خدوم را می‌دانند.

وی افزود: هم‌زمان از این مجموعه  محمد حسینیاز سرپرستی فرمانداری شهرستان دشتی به فرمانداری شهرستان جم معرفی شدند که جا دارد از خدمات حسینی کمال تشکر نمایم.

مصلح از حسن انتخاب استاندار بوشهر نسبت به انتصاب نادری به‌ عنوان فرماندار شهرستان دشتی تقدیر کرد و گفت: نادری یکی از فرمانداران موفق در سطح استان بوشهر است که قبلاً در عسلویه و جم فعالیت داشته‌اند.

وی افزود: این حسن انتخاب را هم ما به فال نیک می‌گیریم و ضمن تبریک اعلام آمادگی می‌کنیم که همان‌طوری که تاکنون هماهنگی و هم‌بستگی بین مجموعه‌های ادارات در شهرستان دشتی وجود داشته در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات بی‌منت به مردم خوب و متدین دشتی همراه و همکار با فرماندار جدید این شهرستان هستیم.

امام جمعه خورموج  با اعلام این که مشکل اشتغال در شهرستان دشتی به یک مساله عمومی تبدیل شده و روزه روز افزایش می‌یابد، افزود: صنعت و تجارتی در شهرستان دشتی وجود ندارد و اگر می‌گویند این شهرستان یکی از قطب‌های کشاورزی است اما کشاورزی در اینجا منحصر به گوجه‌فرنگی است که با نوسانات قیمتی که وجود دارد هر ساله مردم در معرض خسارت هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر