جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۳۴۷
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۰

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه ورزشکاران نابینا و کم بینا استان بوشهر جایگاه مهمی در مسابقات بین‌المللی دارند گفت: ورزشکاران استان بوشهر که به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ راه یابند حمایت مالی می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد بهروزیان‌فرد در نشست مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان بوشهر به موفقیت ورزشکاران کم بینا و نابینای استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: در مسابقات بین‌المللی جمهوری چک، ورزشکاران استان بوشهر  امسال موفق به کسب 41 مدال رنگارنگ شدند.

وی،با بیان اینکه رشته کم بینایان و جانبازان و معلولان  از رشته‌های  قهرمانی استان بوشهر است خاطر نشان کرد: ورزشکاران این رشته‌ها مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از حمایت مالی ورزشکاران نابینا و کم بینا استان بوشهر خبر دادو افزود: ورزشکاران استان بوشهر که به بازی‌های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا 2018 راه یابند حمایت مالی می‌شوند.

بهروزیان‌فرد با تاکید بر اینکه اکنون هیئت ورزشی کم بینا و نابینای استان بوشهر در سه شهرستان فعال است گفت: این هیئت در بوشهر، دشتستان و گناوه فعال است که با برنامه‌ریزی انجام شده تمامی شهرستان‌های استان بوشهر دارای هیئت ورزشی کم بینا و نابینا می‌شوند.

در این مجمع محمدرضا ابراهیم زاده با اخذ 12 رای در سمت رئیس هیئت ورزشهای نابینایان و کم بینایان  استان بوشهر به مدت 4 سال دیگر ابقاء شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر