شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۳۵۰
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: همه انتقادات را به جان خریدم و از عملکرد فرمانداران جنوب استان همچون مردم رضایت کامل داشتم و همین موضوع سبب شد آنها را جابجا کنم.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان کنگان با بیان این که می‌توانستیم فرمانداران جنوب را تغییر ندهیم، اظهار داشت: راحت‌ترین کار برای من استاندار، عدم تغییر فرمانداران بود اما من همه انتقادات را به جان خریدم و از عملکرد فرمانداران جنوب استان همچون مردم رضایت کامل داشتم و همین موضوع سبب شد آنها را جابجا کنم.

وی ادامه داد: جابجایی فرمانداران به آنها انگیزه برای خدمت می‌دهد و معمولا در وزارت کشور فرمانداران بیش از سه یا چهار سال در یک منطقه استفاده نمی‌شوند.

به نوشته ی فارس، استاندار بوشهر گفت: خوشحالم که فرماندارانم در جنوب استان بوشهر این قدر خوب کار کرده‌اند که همه مسئولان، شوراها و مردم از جابجایی آنها ناراحت‌اند و این افتخار این دولت است که چنین فرماندارانی را دارد که مردم آنها را دوست دارند.

گراوند با اشاره به محبوبیت یوسفی در کنگان و نوروزی در جم اظهار داشت: برای جابجایی فرمانداران دلایلی دارم هر چند نماینده مجلس در جنوب استان بوشهر نیز مخالف این تغییرات و جابجایی‌ها بود اما بهترین کار برای پیشرفت حوزه جنوب و شهرهای این مناطق همین جابجایی فرمانداران بود تا با انگیزه و تلاش بیشتر و البته تجربه کافی امورات را مدیریت کنند.

وی اضافه کرد: تصمیم به جابجایی فرمانداران در راستای خیر و صلاح مردم جنوب استان بوشهر بوده و با مشورت این کار انجام گرفته است.

استاندار بوشهر با اشاره به این که فرمانداران شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از فرمانداران توانمند کشور هستند تصریح کرد: در حوزه ی جنوب استان بوشهر ظرفیت های زیادی با کارکرد ملی وجود دارد و می‌طلبد فرماندارانی با معیارهای این منطقه بر کرسی مدیریت بنشینند.

استاندار بوشهر با بیان این که از مدیران هم‌سو و همراه با دولت در پست‌های مختلف استفاده می‌کند، افزود: فرمانداران جنوب استان بوشهر افرادی توانمند، پاک‌دست، صادق و با روحیه مردمی و دارای مشی اعتدالی هستند که قطعا با این جابجایی‌ها موفق‌تر از گذشته کار خود را ادامه خواهند داد.

وی عنوان کرد: یوسفی مدیری توانمند و با تجربه است که سابقه فرمانداری گناوه نیز در کارنامه دارد و با توجه به کارنامه درخشان در شهرستان کنگان و آشنایی با منطقه برای عسلویه انتخاب شد و با توجه به اهمییت عسلویه فردی قوی‌تر از وی در استان بوشهر نیافتم.

گراوند اظهار داشت: فتح‌الله نوروزی عملکرد موفقی در شهرستان جم داشته که با رضایت کامل مردمی همراه بوده است که این شرایط نشان می‌دهد فردی مجرب است و با توجه به این که در شهرستان گناوه معاون سیاسی فرماندار بوده، همین آشنایی وی با منطقه و دریا سبب شد بهترین گزینه برای فرمانداری کنگان باشد.

استاندار بوشهر با تاکید بر این که تدبیر مدیریت استان را در تغییر و جابجایی فرمانداران دیدیم، افزود: نوروزی در جم عملکرد موفقی به خصوص در برگزاری انتخابات داشته است و به طوری مردم جم وی را دوست داشتند که امام جمعه و نماینده مجلس به شدت با تغییر وی از جم مخالفت کرده بودند و قطعا در کنگان با همراهی ائمه جمعه، شوراها و مردم سبب خیر خواهد شد.

به گزارش فارس، در این آیین از زحمات عبدالنبی یوسفی تقدیر و فتح‌الله نوروزی به عنوان فرماندار شهرستان کنگان معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر