شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۴۱۱
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۷

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید حمید انبارکی روز سه‌شنبه در روستای انبارک از توابع شهرستان تنگستان برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری اظهار داشت: پیکر مطهر شهید حمید انبارکی ساعت هشت صبح روز دوشنبه با استقبال مردم شهیدپرور استان وارد فرودگاه بوشهر خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم وداع با شهید انبارکی در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: مراسم تشییع شهید انبارکی از سپاه اهرم شهرستان تنگستان تا گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بیان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید حمید انبارکی صبح روز سه‌شنبه در روستای انبارک از توابع شهرستان تنگستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید روز چهارشنبه در مصلای اهرم برگزار می‌شود، ادامه داد: روز پنجشنبه نیز مراسم ختم و هفتم این شهید در روستای انبارک برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام تشکری با بیان اینکه پیکر این شهید پس از ۲۹ سال به وطن خود برگشته است، افزود: دعای پر فیض کمیل نیز در روستای انبارک برگزار خواهد شد.

شهید حمید انبارکی اهل روستای انبارک شهرستان تنگستان در سن ۱۶ سالگی در عملیات بازپس‌گیری جزیره مجنون در سال ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر