جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس از افتتاح نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ٢٤ الی ٢٧ دی ماه به میزبانی منطقه ویژه پارس با حضور شرکت های دولتی و خصوصی حوزه نفت و گاز داخلی و خارجی در عسلویه برگزار می شود...
کد خبر: ۴۰۴۲۳
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس از افتتاح نهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ٢٤ الی ٢٧ دی ماه به میزبانی منطقه ویژه پارس با حضور شرکت های دولتی و خصوصی حوزه نفت و گاز داخلی و خارجی در عسلویه برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر، ایوب بنوی با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با درایت مدیرعامل منطقه ویژه پارس و به منظور انعکاس و به نمایش گذاشتن توانمندی ها و دستاوردهای صنعت نفت در منطقه ویژه پارس و با محوریت پارس جنوبی امسال برای سومین سال متوالی در عسلویه و در جوار تاسیسات و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می شود.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس نیز در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و ساخت داخل، بدون تردید برگزاری این چنین نمایشگاه های می تواند مسیر را برای ارائه توانمندی های شرکت های دانش بنیان و سازنده داخلی هموار سازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهدی یوسفی تصریح کرد: این نمایشگاه که در جوار تاسیسات و صنایع نفت و گاز برپاشده، بدون تردید می تواند محلی باشد برای تبادل تجارب صنعتگران، دانشجویان، فعالان حوزه اقتصادی و انرژی، مدیران صنعت نفت و فعالان بخش خصوصی باشد.

وی با اشاره به موقعیت خاص منطقه ویژه پارس افزود: امتداد ٤٠ کیلومتری صنایع و تاسیسات نفتی، گازی و پتروشیمی این منطقه را به عنوان یک منطقه استراتژیک مطرح ساخته که همواره مورد توجه بوده است، از این رو برپایی سالیانه این نمایشگاه می تواند در معرفی مطلوب این منطقه و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی اثربخش باشد.

قائم مقام روابط عمومی وزارت نفت نیز این نمایشگاه را اتفاقی میمون در منطقه ویژه پارس برشمرد و گفت: نمایشگاههای صنعت نفت، از تاثیرگذارترین نمایشگاه ها محسوب می شوند که برگزاری ان در مناطق مهمی همچون عسلویه می تواند اثرات مثبت متعددی به همراه داشته باشد.
رزاق پناه در ادامه از برگزار کنندگان این نمایشگاه، مدیرعامل منطقه ویژه پارس، رییس روابط عمومی و مدیران دست اندرکار این نمایشگاه تقدیر کرد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر