پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۴۳۳
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: هجدهمین کاروان کمک‌های هلال احمر استان بوشهر به کرمانشاه اعزام شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین درویشی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت درگذشت شهادت‌گونه خدمه و پرسنل کشتی نفتکش سانچی به خانواده‌های داغدیده و ملت ایران  اظهار داشت: مردم ایران همواره در کنار مردم مصیبت‌دیده هستند و آنها را تنها نمی‌گذارند.

وی با اشاره به کمک‌های مردم به مردم‌ زلزله‌زده کرمانشاه، خاطرنشان کرد: با عنایت به ارسال کاروان‌های کمک‌های مردمی در روزها و ماه‌های گذشته، امروز نیز کمک‌های مردمی جمعیت هلال احمر استان بوشهر به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد.

درویشی افزود: هجدهمین محموله کمک‌های مردمی هلال احمر استان بوشهر که از نقاط مختلف استان جمع آوری شده است، امروز با شش دستگاه تریلی از انبار امدادی هلال احمر استان بوشهر به مقصد مناطق زلزله‌ زده کرمانشاه ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با تقدیر از مشارکت مردم استان در این عمل خداپسندانه، بیان کرد: ارزش این محموله‌ها بالغ بر هفت میلیارد ریال است.

وی افزود: این کمک‌های مردمی شامل یک کانکس، ۴۰ تن برنج، شش هزار و ۱۰۰ تخته پتو و اقلام غذایی و بهداشتی مانند خرما، کنسروجات، ست لوازم بهداشتی زنان و کودکان، شیر خشک، البسه نو، روغن مایع، کفش و نان خشک است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر