چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۴۳۷
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: براساس بررسی کارشناسان این اداره کل آسانسورهای همه بیمارستان های این استان غیراستاندارد هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمدرحیم بهره‌مند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این در حالی است که به دلیل حساسیت کاربردی این مراکز و استفاده از این آسانسورها توسط بیماران، استاندارد آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی بیان کرد: در صورت استانداردسازی نشدن این آسانسورها، ناگزیر هستیم با دستور شورای تامین استان، برای مهروموم آسانسورهای غیر استاندارد بیمارستان ها، اقدام کنیم.

بهره‌مند در باره طرح استانداردسازی آسانسورهای اماکن عمومی گفت: در فاز اول این طرح، ادارات و هتل‌ها مورد هدف بود اما در فاز دوم در حال استانداردسازی آسانسور رستوران‌ها، بانک‌ها، مراکز تجاری پرتردد و بیمارستان‌ها هستیم.

وی یادآور شد: برای اجرای فاز دوم استانداردسازی آسانسورهای اماکن عمومی، آسانسور 2 رستوران به دلیل غیراستاندارد بودن مهر و موم شد.

بهره مند افزود: اکنون سه رستوران در شهر بوشهر از آسانسور استفاده می‌کنند که از این تعداد 2 آسانسور که غیر استاندارد بودند مهر و موم شدند و آسانسور رستوران سوم نیز به دلیل هیدرولیکی بودن، مشمول استاندارد اجباری نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر