جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۴۴۱
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: مدیر آب و فاضلاب گناوه گفت: برای تکمیل طرح فاضلاب این بندر براساس طراحی نقشه اولیه آن یکهزار میلیارد ریال نیاز است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، غلامرضا مختاری افزود: حل این مشکل تنها از طریق اعتبار ملی امکان پذیر است که پیگیری و رایزنی نماینده مجلس و مسئولان در این زمینه ضروری است.

وی اظهارکرد: تاکنون از مجموع 160 کیلومتر برآورد شده شبکه جمع آوری فاضلاب گناوه، 115 کیلومتر اجرا و حدود 80 کیلومتر آن وارد مدار شده است.

مختاری گفت: برای اجرای این طرح از زمان آغاز در سال 1380 تاکنون سه هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر آب وفاضلاب گناوه اظهارکرد: ادامه این طرح برمبنای طراحی اولیه در اولویت قرار دارد که در این ارتباط هم اینک در محله سادات دردست اجراست و پس از پایان این منطقه، کوی بسیجیان و مطهری در اولویت اجرا قرار دارند.

وی افزود: هم اکنون 10 هزار خانوار دراین شهر با وجود اینکه حق انشعاب منازل خود را پرداخت کرده اند اما به شبکه فاضلاب شهری متصل نشده و فاضلاب خانگی را در کوچه و خیابان ها رها می کنند که این اقدام عواقب ناگوار زیست محیطی و بهداشتی بدنبال داشته است.

وی افزود: به منظور ترغیب و تشویق خانوارهایی که امکان وصل انشعاب به شبکه فاضلاب دارند، پیگیری و تلاش های فراوانی شده است.

مختاری اظهارکرد: این اداره به خانوارهایی که مشکل مالی در زمینه اتصال انشعاب به شبکه فاضلاب دارند، آماده همکاری است.

بندر گناوه مرکز شهرستان گناوه از بنادر تجاری و نقاط گردشگری استان بوشهر است که حدود 70 هزار نفر جمعیت دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر