شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارقان حرفه‌ای طلافروشی در جم دستگیر شد که تاکنون به سرقت از طلافروشی ۱۵ شهرستان از استان‌های مختلف اعترف کرده‌اند...
کد خبر: ۴۰۴۵۵
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارقان حرفه‌ای طلافروشی در جم دستگیر شد که تاکنون به سرقت از طلافروشی ۱۵ شهرستان از استان‌های مختلف اعترف کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر، سردار خلیل واعظی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آذرماه سال جاری متصدی یک مغازه طلافروشی در شهر جم از سرقت حدود ۱۸۰ میلیون ریال طلای مغازه‌اش به وسیله فردی که به ‌عنوان خریدار وارد مغازه شده بود خبر داد.

وی افزود: ‌این سارق حرفه‌ای پس از ورود به مغازه به بهانه خرید کادو برای همسرش اعتماد فروشنده را جلب و طلاهای انتخاب شده را در فرصتی مناسب در لباس‌هایش پنهان کرده و سپس با گذاشتن کیف دستی خود در مغازه به بهانه آوردن عابر بانک از خودرو از مغازه خارج و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با بررسی میدانی و اقدامات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جم هویت سارق و همدستش که ساکن یکی از استان‌های غرب کشور بودند شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۴ ساعت پس از سرقت در حالی که در بازار طلافروشان خورموج در حال پرسه‌زدن بودند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار واعظی افزود: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد این دو سارق دارای ۹ فقره سابقه کیفری هستند و تاکنون به سرقت از طلافروشی در شهرهای رشت، ارومیه، تبریز، مهاباد، مشهد، گناباد، زاهدان، ملایر، یاسوج، محلات، درود، دماوند، فارسان، شهرکرد و دامغان به ارزش بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر