پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر خبر داد
کد خبر: ۴۰۴۵۶
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۳

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران به میزبانی بوشهر خبر داد و گفت: این کنفرانس از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ناصر کرمی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنفرانس ملی ریاضی ایران رویداد علمی بی سابقه و بزرگی است و امیدواریم با کیفیت خوب برگزار شود و بتوانیم دستاوردهای مورد نظر هم برسیم.

وی با بیان اینکه پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران در روزهای سوم تا ششم بهمن ماه در بوشهر برگزار می‌شود ادامه داد: موضوع میزبانی پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران در نشست شورای آموزش و پرورش استان در اردیبهشت ماه سال جاری مطرح و به تصویب رسید و اتحادیه انجمن معلمان ریاضی ایران هم این پیشنهاد را قبول کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت: توسعه حرفه ای معلمان ریاضی در ایران، آموزش شیوه جدید یاددهی و یادگیری، آموزش روش های نوین تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات، آموزش فضای پژوهش و تحقیق برای معلمان ریاضی، ایجاد شور و شوق علمی و پژوهشی در ریاضی، افزایش میزان علاقمندی به ریاضیات برای معلمان و دانش آموزان، ارتقا کیفیت درس ریاضی در استان و ارتقا میانگین نمرات دانش آموزان در درس ریاضی از اهداف برگزاری کنفرانس ملی ریاضی ایران در بوشهر است.

کرمی با بیان اینکه این همایش با همکاری اتحادیه معلمان ریاضی برگزار می شود، بیان داشت: چالش های پیشر روی معلمان در آموزش ریاضی، چگونگی انتخاب و حمایت و آموزش مستمر معلمان ریاضی و آموزش ریاضی در دوره ابتدایی از محورهای پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران به میزبانی بوشهر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: در بعد مالی این کنفرانس هم پتروشیمی مروارید و سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی با آموزش و پرورش استان همکاری دارند ضمن اینکه مسئولیت کمیته علمی همایش مذکور با دانشگاه خلیج فارس و مدیر گروه ریاضی این دانشگاه خواهد بود و از طرفی دانشگاه فرهنگیان و شورای اسلامی و شهرداری بوشهر، ادارات کل میراث فرهنگی و گردشگری، بنادر و دریانوردی و خانه ریاضیات استان هم از دیگر همکاران ما در این کنفرانس خواهند بود.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه روز سه شنبه سوم بهمن ساعت ۱۴ در مجتمع فرهنگی و هنری نهم دی و مراسم اختتامیه هم روز جمعه ساعت ۹ صبح در همان مکان برگزار خواهد شد و معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش هم در مراسم افتتاحیه حضور دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر