جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر»/ با حضور در مسجد امیرالمونین (ع) مطرح شد؛
فکرشهر: اعضای شورای شهر برازجان با حضور در مسجد امیرالمونین (ع) محله حسین آباد مشکلات اهالی را بررسی کردند...
کد خبر: ۴۰۴۵۹
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: اعضای شورای شهر برازجان با حضور در مسجد امیرالمونین (ع) محله حسین آباد مشکلات اهالی را بررسی کردند.

به گزارش فکرشهر، در این برنامه محراب بنافی، وحید مصدق و هادی دشتی به نمایندگی از شورای اسلامی شهر برازجان حضور داشتند و ضمن بررسی وضعیت خیابان بهداشت حسین آباد و گفتگو با مردم، قول هایی جهت رفع مشکلات دادند.

اعضای شورا ضمن تقدیر از مردم محله بابت زحمات در عرصه های مختلف و رشادت های آن ها در زمان جنگ تحمیلی عنوان داشتند: پیگیری مشکلات و رساندن صدای مردم به مسئولین از اولویت های ما است و قول می دهیم طی یک هفته مشکلات آن محله را بررسی کنیم.

شوراییان از تشکیل کارگروهی جهت مرتفع ساختن مشکلات آن محله خبر داده و قول هایی پیرامون رفع مشکلات ورزشی جوانان محله، لایروبی دره فصلی، آسفالت جنب دره فصلی در بودجه 97، روشنایی کنار دره، جمع آوری نخاله، سرویس دهی در حوزه خدمات شهری، کمک به مسجد جهت انجام برنامه های فرهنگی را به مردم دادند.

همچنین ناراحتی خانواده شهید خدادادی نسبت به عدم مرمت آسفالت محله بعد از گازکشی که باعث ایجاد مشکلات عدیده برای این خانواده شده است، مطرح و قول پیگیری داده شد. 

مردم محله بهداشت حسین آباد نیز در این نشست موارد و مشکلات خود از جمله مشکلات بهداشتی، بهسازی تنها فضای سبز محله، اشتغال، جمع آوری نخاله و زباله، نوسانات برق و... را عنوان داشتند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر