پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۴۶۱
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، اصحاب رسانه و فرماندهان سپاه استان بوشهر، برگزیدگان جشنواره ابوذر تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر دوشنبه‌شب در آئین اختتامیه جشنواره ابوذر استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های خوبی برای برگزاری باکیفیت جشنواره ابوذر صورت گرفت و شاهد استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه بودیم.

عبدالله نجفی اضافه کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هفت محور با عناوین عمل انقلابی، آزاد اندیشی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و بوشهر، دو قرن مقاومت در برابر استعمار در قالب عکس، خبر، مصاحبه، مقاله و گزارش برگزار شد.

وی ادامه داد: ۸۰ فعال رسانه‌ای به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثار ارسال کردند که از بین آثار ارسالی فعالان رسانه‌ای ۲۷۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره راه یافته است که نسبت به سال گذشته با استقبال بیشتری از سوی اصحاب رسانه مواجه بوده‌ایم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی استان بوشهر عنوان کرد.

وی بیان کرد: اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر با همکاری سازمان بسیج رسانه استان بوشهر و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بوشهر برگزار شد.

در این آئین فعالان و برگزیدگان جشنواره ابوذر استان بوشهر تجلیل شدند که از سعید رضایی و نساء کروندی خبرنگاران خبرگزاری مهر در این جشنواره به‌عنوان برگزیدگان تجلیل شد.

در این آئین از تابلوی «کار خدا» که اشاره‌ای به حماسه دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس و دیدار فرماندهان این عملیات با رهبر معظم انقلاب داشت، رونمایی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر