جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
یاسر هاشمی در بوشهر:
فکرشهر: فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در اتفاقات اخیر احساس می شود ارتباط مسئولان و مردم کم شده و انتظار این بود که وزرا وارد عرصه شده و به مردم توضیح دهند...
کد خبر: ۴۰۴۶۵
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در اتفاقات اخیر احساس می شود ارتباط مسئولان و مردم کم شده و انتظار این بود که وزرا وارد عرصه شده و به مردم توضیح دهند.

به گزارش فکرشهر، یاسر هاشمی که برای مراسم گرامیداشت  آیت الله رفسنجانی به بوشهر سفر کرده بود، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بوشهر استانی مهم برای کشور است و به عنوان پایتخت انرژی کشور شناخته می شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اعتراضات اخیر مردم گفت: اعتراضات باید در چارچوب قانون باشد.

وی با بیان اینکه موضوع ارتباط نزدیک مردم و مسئولان همواره مورد تاکید آیت الله هاشمی بود، تصریح کرد: ایشان از مسئولانی بودند که ارتباط خود با مردم را تا روزهای آخر حیاتشان حفظ کردند چه در دوران ریاست جمهوری، چه ریاست مجلس و چه مجمع تشخیص مصلحت نظام.

فرزند آیت الله هاشمی اضافه کرد: در اتفاقات اخیر احساس می شود ارتباط مسئولان و مردم کم شده و انتظار این بود که وزرا وارد عرصه شده و به مردم توضیح دهند.

به نوشته ی مهر، یاسر هاشمی بیان کرد: مردم اگر جواب خود را از مسئولان نگیرند مجبورند از طرق دیگری وارد عمل شوند، با این تفاسیر نمی خواهیم در جامعه شاهد فضای تنش آمیز باشیم.

 علت فوت آیت‌الله هاشمی

وی در پاسخ به سوالی در مورد دلایل فوت آیت الله هاشمی اظهار داشت: با توجه به ابهاماتی که در مورد فوت آیت الله هاشمی در جامعه مطرح شده انتظار است مسئولان مربوطه پاسخ قانع کننده ای بدهند. دلیل کلی فوت آیت الله هاشمی ایست قلبی عنوان شده است.

هاشمی در پاسخ به سوالی در مورد تدوین خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان از سال ۶۰ تا ۹۶ هر شب یک صفحه از خاطرات روزانه خود را یادداشت می کرد و بر اساس اظهار نظر کارشناسان، آیت الله هاشمی در حوزه تاریخ نگاری وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است.

وی ادامه داد: ۱۳ جلد از کتاب خاطرات ایشان از سال های ۶۰ تا ۷۳ منتشر شده و پیاده سازی و تبدیل بقیه خاطرات هم در دست انجام است و به عنوان سندی ماندگار برای تاریخ ایران به یادگار خواهد ماند.

خانواده ما تصمیمی برای انتخابات نگرفته

فرزند آیت الله رفنسجانی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا در سال ۱۴۰۰ عضوی از خانواده آیت الله رفنسجانی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مطرح خواهد شد یا خیر بیان کرد: خانواده ما تصمیمی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ گرفته نشده است.

وی در ارتباط با برنامه های مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت الله رفنسجانی گفت: بخش اعظم مراسم  سالگرد پدر، به صورت خودجوش و مردمی در سراسر کشور برگزار شده و تلاش داریم کنگره بزرگداشت ایشان را هر سال یا هر دو سال یکبار برگزار کنیم.

دولت فقط به فکر خدمت باشد

فرزند آیت الله هاشمی در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد دولت آقای روحانی گفت: دولت آقای روحانی به دنبال این است که با تعقل و تدبیر مسائل را دنبال کند. دولت باید سعی داشته باشد که هیچ موضوعی بجز خدمت به مردم در اولویت کاری اش نباشد و خود را آلوده به فضای سیاسی نکند.

وضعیت مهدی هاشمی

وی در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت مهدی هاشمی گفت: مهدی هم اکنون در زندان است و طبق قانون ماهانه سه روز می تواند مرخصی داشته باشد و بنده و سایر اعضای خانواده هم هر  هفته روزهای شنبه به همراه مادر به ملاقات ایشان می رویم.

هاشمی ادامه داد: حرف مهدی این است که پرونده باید به صورت علنی دنبال شود و نسبت به اصل حکم اعتراض دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر