چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۴۷۲
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: سرپرست فرمانداری عسلویه با تاکید بر توجه به حل مشکلات مرزنشینان سواحل خلیج فارس در عرصه تجارت دریایی گفت: به منظور حفظ شغل‌های ملوانی و دریانوردی تلاش شده مشکل ته لنجی ملوانان این شهرستان در چارچوب قانون برطرف شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالنبی یوسفی ظهر امروز در نشست با مدیران گمرکات شهرستان عسلویه ضمن تسلیت جان باختن مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان در سانحه کشتی نفتکش سانچی اظهار داشت: تمام کسانی که در زمینه دریا و دریانوردی فعالیت دارند با به خطر انداختن جان خود در راه رونق اقتصادی کشور نقشی بی بدیل دارند و همه باید قدردان مجاهدت‌های این قشر فداکار باشیم.

یوسفی تجارت دریایی شهرستان عسلویه را میراثی ماندگار از قرون گذشته دانست و خاطر نشان کرد:به منظور حفظ و تثبیت شغل در حوزه  دریا و دریانوردی باید موانع را برداشت.

سرپرست فرمانداری عسلویه با تاکید بر توجه به حل مشکلات مرزنشینان سواحل خلیج فارس در عرصه تجارت دریایی گفت:در این راستا در روزهای اخیر با پیگیری‌های به عمل آمده با مسئولان تلاش شده مشکل ته لنجی ملوانان را در چارچوب قانون برطرف کنیم.

وی، خدمت به مردم را وظیفه و هدف وجودی همه مسئولان دانست و از آنها خواست ضمن حفظ و منزلت خود به عنوان نمایندگان دولت ،تکریم ارباب رجوع را سرلوحه امور قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر