چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۴۷۳
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر تاریخ باشکوهی در مبارزه با استعمار و متجاوزان دارد و تاریخ رسانه استان باید با نگاه مقاومت نوشته شود.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله صفایی بوشهری درآیین پایانی سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر با بیان اینکه رسانه واسطه مهمی برای حیات بشری محسوب می‌شود افزود: رسانه در جامعه بشری جایگاه ویژه‌ای دارد و این مهم شامل تمام رسانه‌های مکتوب، شنیداری و تصویری می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه حرکتی پرشتاب در جهان امروز دارد تصریح کرد: رسانه‌ها در این حرکت پرشتاب به دنبال مدیریت افکار عمومی جامعه بشری هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به حوادث اخیر در کشور بیان کرد: جهان استکبار در اغتشاشات اخیر با استفاده از رسانه‌های خود این وقایع را ایجاد و مدیریت کرد و رسانه‌های انقلابی این تهاجم را بی اثر کردند.

وی با بیان اینکه اکنون جهان در شرایط ویژه جنگ رسانه‌ای قرار دارد اضافه کرد: این گونه تهاجم رسانه‌ای در طول تاریج بی نظیر است چون برای نفوذ در لایه‌های جامعه و تخریب دین و مذهب سازماندهی شده‌اند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه آینده جهان، جنگ رسانه‌ای با تجهیزات مدرن و پیشرفته است تصریح کرد: در مقابل این تهاجم گسترده باید مقاومت رسانه‌ای  طراحی شود.

وی به نقش مهم بسیج رسانه در عرصه مقابله با تهاجم رسانه‌های استکباری پرداخت و گفت: بسیج همیشه در خط مقدم و پرشتاب و جهادی قرار داشته و در عرصه بسیج رسانه‌ای نیز نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: استان بوشهر تاریخ باشکوهی در مبارزه با استعمار و متجاوزان دارد و بر این اساس تاریخ رسانه این استان باید با نگاه مقاومت نوشته شود.

وی با تاکید بر توجه رسانه‌ها به مطالبات مردم افزود: رسانه‌های استان بوشهر در پیشرفت و توسعه  موفق عمل کرده‌اند و اصحاب رسانه باید بر اساس سند چشم‌انداز، مطالبات مردم و جامعه را پیگیری و دنبال کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر