چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار برازجان با حضور در دفتر «فکرشهر» مطرح کرد:
فکرشهر: محمدحسن محمدی - شهردار برازجان ـ به همراه محمدرضا کوهکن ـ مدیر اداره فرهنگی ورزشی شهرداری ـ و صادق ضیایی - مشاور شهردار ـ با حضور در دفتر نشریه «فکرشهر»، با هیات تحریریه و سردبیر نشریه دیدار و گفت و گو کردند...
کد خبر: ۴۰۴۸۱
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۶

فکرشهر: محمدحسن محمدی - شهردار برازجان ـ به همراه محمدرضا کوهکن ـ مدیر اداره فرهنگی ورزشی شهرداری ـ و صادق ضیایی - مشاور شهردار ـ با حضور در دفتر نشریه «فکرشهر»، با هیات تحریریه و سردبیر نشریه دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش فکرشهر، شهردار برازجان در این دیدار ضمن عرض خسته نباشید به هیات تحریریه گفت: ما هم در مجموعه شهرداری، مانند شما، به فکر شهر هستیم و هدفمان یکی است، هر چند مسیرهای متفاوتی را طی می کنیم.

مهندس محمدی با بیان این که «آسایش و رفاه مردم و آبادانی و عمران در شهر جزو هدف های مشترک ما و رسانه است»، افزود: البته انتقاد هم حق رسانه است و مطمئنا کمک به ماست؛ برای مثال شما چند وقت پیش مطلبی نوشته بودید راجع به آسفالت در سطح شهر که من هم خواندمش و یک مطلب حرفه ای، کامل و تخصصی بود و انتقاد واردی بود.

شهردار برازجان ادامه داد: در انتقاد یا ما اطلاع نداریم که کار را اصلاح می کنیم و یا اطلاع داریم که انتقاد می تواند یک تلنگر باشد و رسانه بگوید که ما حواسمان هست و به فکر شهریم و مسئول هم کارش را اصلاح می کند.

وی اضافه کرد: البته خوب است که  در کنار انتقادات و دیدن مشکلات، کارهای خوب را نیز دید، چرا که این یک تشویق برای پرسنل مجموعه می باشد؛ نه فقط هم پرسنل شهرداری، بلکه در هر ارگانی خوب است که هم انتقادات رسانه ای شود و هم اقدامات مثبت.

برای همه کارهایمان پیوست فرهنگی داریم

محمدحسن محمدی، در ادامه، مهم ترین هدف شهرداری را بحث فرهنگی عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف ما که مهم ترین هدفمان نیز می باشد، بحث فرهنگی و زیرسازی و کار زیربنایی فرهنگی است؛ با توجه به تحصیلات و سابقه ی کار من، همه فکر می کنند ما فقط عمرانی و معماری هستیم، ولی ما در اجرای تمامی فعالیت هایمان، پیوست فرهنگی را نیز تهیه کرده و در نظر می گیریم و در این زمینه با مدیر فرهنگی مجموعه ـ جناب آقای کوهکن ـ مشورت می کنیم، کار را ارزیابی کرده و پیوست فرهنگی را تهیه می کنیم. مثلا اعتقاد داریم که با توجه به این که پژوهشسرای متقین یک محل فرهنگی است، مردم نباید ماشین هایشان را در پیاده رو پارک کنند و ما باید برایشان پارکینگ بزنیم و یا سازه ای که دارد جلوی شهرداری کار می شود، ما داریم معماری سنتی مان در آن کار می کنیم. 

شهردار برازجان که با حضور در دفتر «فکرشهر» با حجم سوالات، انتقادات و درخواست های مردمی که از سوی هیات تحریریه نشریه مطرح می شد، مواجه شده بود، در پاسخ به آن ها نیز مطالبی بیان داشت.

یک درخواست مردمی و پاسخ شهردار

وی درباره ی جابجایی جمعه بازار گفت که «چند جا مشخص شده و محل های جدید، نقاط مختلف شهر هستند ولی ما دنبال این هستیم جایی باشد که حداقل ترافیک و مشکلات را ایجاد کند».

محمدحسن محمدی همچنین قول داد وضعیت اتوبوس رانی شهر برازجان بهبود یابد و در پاسخ به این درخواست مردمی که به «فکرشهر» ارسال شده بود و مردم درخواست کرده بودند که با توجه به سه ماه هوای خوب در منطقه، شهرداری برای روزهای جمعه سرویس هایی را در اختیار مردم بگذارد تا با آن ها به پارک جنگلی سرکره، امامزاده ابراهیم و یا کوه بروند، نیز گفت: اگر درخواست عمومی باشد، ما هماهنگی ها را با پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می دهیم، ولی باید حتما مردم بخواهند؛ چون هر کس تمایل دارد با وسیله شخصی خودش بیرون برود و شاید تعدادی چنین درخواستی داشته باشند ولی اگر عمومی نباشد، نمی توان درخواست را انجام داد؛ بلکه باید استقبال صورت گیرد. 

سردبیر «فکرشهر» نیز در این نشست، ضمن قدردانی از فعالیت های شهردار برازجان و پرسنل شهرداری، به خصوص واحد فرهنگی مجموعه، توجه ی بیشتر به خواسته های مردمی و انجام اصولی و زیربنایی امور در سطح شهر برازجان را خواستار شد.

نظرات بینندگان
محل های مناسب حهت حمعه بازار
|
-
|
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
یکی از مکان ها و محل های مناسب جهت جمعه بازار، میدان ها و فضاهای خالی حوالی و اطراف خیابان های فلکه مجاهد برازجانی به طرف شرق میباشد که از ترافیک کمتری هم برخوردار است
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر