جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کل هواشناسی بوشهر گفت: با ورود امواج ناپایدار به جو استان از روز جمعه و سپس استقرار توده هواي پرفشار در اوایل هفته آینده، شاهد بارش باران، باد بسیار شدید و کاهش دما هستيم...
کد خبر: ۴۰۵۰۵
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: مدیر کل هواشناسی بوشهر گفت: با ورود امواج ناپایدار به جو استان از روز جمعه و سپس استقرار توده هواي پرفشار در اوایل هفته آینده، شاهد بارش باران، باد بسیار شدید و کاهش دما هستيم.

به گزارش فکرشهر، نادر شفی‌خدایی بیان کرد: با ورود امواج ناپایدار به جو استان در فاصله زمانی  عصر روز جمعه  تا عصر روز شنبه در برخی نقاط استان به‌ویژه شمال و مرکز استان و مناطق مرتفع، رگبار باران به همراه وزش باد بسیار شدید و رعد و برق با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از روز جمعه به سبب وزش باد بسیار شدید جنوبی، سواحل شمالی و مرکزی استان و روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده به سبب وزش باد بسیار شدید شمال‌غربی سراسر خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: طی این مدت به سبب وزش باد بسیار شدید ایجاد گرد و خاک و کاهش دید نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: با خروج امواج ناپایدار از جو استان و استقرار توده هوای پرفشار و سرد، شنبه شب تا روز دوشنبه  شاهد کاهش محسوس دما بین 4 تا 9 درجه سانتیگراد خواهیم بود که بر این اساس نسبت به تنش دمایی در محصولات کشاورزی هشدار داده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر