پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۵۰۶
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر تشویق روستاهای عاری از آسیب‌های مواد مخدر در استان بوشهر، گفت: باید طرح‌های علمی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح استان اجرا شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های خوبی برای مقابله با مواد مخدر صورت گرفته است ولی باید نگاه ویژه‌تری به این موضوع داشته باشیم.

وی خواستار اولویت‌بخشی به برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه مواد مخدر شد و اضافه کرد: باید جامعه با همه مضرات و آسیب‌های استفاده از مواد مخدر به خوبی آشنا شود تا شاهد کاهش حرکت به سمت مصرف این مواد باشیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در این زمینه، بیان کرد: باید از طرح‌های علمی و پژوهشی و مشارکت دانشگاه‌ها در این زمینه استفاده بهتری صورت گیرد.

ایجاد مرکز رصد آسیب‌های اجتماعی

وی خاطرنشان کرد: به منظور پیگیری علمی و دقیق آسیب‌های اجتماعی، مرکز رصد و شناسایی آسیب‌های اجتماعی استان بوشهر به عنوان پایلوت کشوری راه‌اندازی شده است.

گراوند با اشاره به تشویق روستاهای عاری از آسیب‌های مواد مخدر در استان بوشهر، ادامه داد: نگرش‌ها در عرصه مبارزه با مواد مخدر همواره باید پیشگیرانه باشد و ناهنجاری‌ها رصد و بررسی شوند.

وی خواستار اثرگذاری مناسب در زمینه رفتارها و ناهنجاری‌ها در حوزه مواد مخدر شد و افزود: توسعه برنامه‌های گوناگون در عرصه نشاط اجتماعی ا اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید مورد توجه باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر