شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۵۰۷
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: به دلیل گستردگی حوزه مخاطبان و جایگاه تاثیرگذاری که شعر در ابعاد عرفانی و اخلاقی جامعه دارد، می‌توان از این هنر برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب استفاده کرد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حسین دشتی در اختتامیه ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار در بوشهر اظهار داشت: شعر در اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و باید به عنوان یک ابزار برای مقابله با توطئه‌های دشمن و دفاع از اسلام مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در کنار سایر رسانه‌ها، شعر نیز در نوع خود به مانند یک رسانه، انتقال‌دهنده مفاهیم اسلام و انقلاب است که در پاره‌ای از موارد کتاب‌های فراوانی برای توضیح یک بیت وارد حوزه نشر و بازنشر می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: با سلاح شعر می‌توان به جنگ فرهنگی دشمن رفت و با انتخاب قالب‌ها و مظامین ارزشی از انقلاب و دست‌آوردهای فراوان آن حفاظت کرد.

دشتی یادآور شد:  به دلیل گستردگی حوزه مخاطبان و جایگاه تاثیرگذاری که شعر در  ابعاد عرفانی و اخلاقی  جامعه دارد، می‌توان از این هنر برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب استفاده کرد.

وی بیان کرد: نقش شاعران پاسدار نیز در این عرصه بسیار تاثیرگذار است و با توجه به این که در قالب‌های مختلف شعری می‌توانند پیام اسلام و انقلاب را به جامعه مخاطب داخلی و خارجی کنند، نیاز است که به شکل ویژه‌ای در این بخش کار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر