جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۵۰۹
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: فرماندار دشتی با بیان اینکه سهم شهرستان از محل اعتبارات ملی افزایش یابد، گفت: مبنای ارزیابی مدیران شهرستان جذب اعتبارات ملی خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی بر ضرورت برگزاری جلسات در وقت معین شده تاکید کرد و اظهار داشت: جلسات باید در وقت زمان اعلام شده برگزار شود و حضور شخص مدیر در این جلسه الزامی است.

وی افزود: جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان باید بیشتر برگزار شود و مدیران استانی و شهرستانی نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند و در این جلسات باید سند توسعه شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

نادری با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات غلامرضا مهرجو فرماندار سابق شهرستان گفت: مدیران باید بر اساس سند توسعه شهرستان برنامه های خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه در انجام کارها نیاز به برنامه داریم، اضافه کرد: برای اجرای برنامه شتاب بیشتری باید صورت گیرد.

نرخ بیکاری ۱۵ درصدی

نادری ادامه داد: شهرستان دشتی دارای نرخ بیکاری ۱۵ درصدی است که برای کاهش بیکاری در سطح شهرستان باید تلاش ها مضاعف تر شود و در این راستا همه مدیران استانی و شهرستانی باید اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: باید از همه ظرفیت های استانی و ملی در توسعه، سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: مدیران باید در جذب اعتبارات ملی و افزایش سهم این شهرستان از محل اعتبارات ملی از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

نادری ادامه داد: مدیران شهرستان دشتی بر مبنای جذب اعتبارات ملی ارزیابی می شوند که این موضوع باید مورد توجه ویژه دستگاههای اجرایی قرار بگیرد.

افزایش اعتبارات عمران شهری

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت اعتبارات ملی به نحو مطلوب استفاده کرد، بیان کرد: مدیران با استفاده از ظرفیت های بودجه سهم اعتبارات ملی شهرستان را افزایش دهند.

نادری با تاکید بر اینکه مدیران در حوزه سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار تلاش ویژه داشته باشند، اظهار کرد: با توجه به شعار سال توزیع اعتبارات عمرانی باید با رویکرد ایجاد اشتغال و توسعه فضای کسب و کار صورت بگیرد.

وی از افزایش اعتبارات عمران شهری از سال آینده خبر داد و گفت: مبلمان شهرهای شهرستان باید تغییر کند تا در شهرها جذابیت ایجاد شود و بازار رونق و معیشت مردم تامین شود.

نادری همچنین از ادارات آب و برق خواست مشکلات حوزه های خود را تا پایان سال برطرف کنند تا سال آینده و در فصل تابستان مردم دچار مشکل نشوند هر چند مردم نیز باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

وی با بیان اینکه باید با پیگیری های لازم  در مبادله موافقتنامه ها تسریع شود، گفت: برای راه اندازی اداره هواشناسی شهرستان در سال آینده تامین اعتبار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر