پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به این که کاهش محسوس دما نتیجه ورود این توده هوای سرد به استان بوشهر است و در برخی مناطق استان دمای هوا به صفر درجه تنزل می‌کند، به کشاورزان شرق استان بوشهر جهت جلوگیری از سرمازدگی محصولاتشان تاکید می‌کنیم...
کد خبر: ۴۰۷۳۰
جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به این که کاهش محسوس دما نتیجه ورود این توده هوای سرد به استان بوشهر است و در برخی مناطق استان دمای هوا به صفر درجه تنزل می‌کند، به کشاورزان شرق استان بوشهر جهت جلوگیری از سرمازدگی محصولاتشان تاکید می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع‌خدایی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از روز یک‌شنبه هفته آینده شاهد ورود یک توده هوای سرد به استان بوشهر هستیم که تا چهارشنبه هفته آینده ادامه خواهد یافت.

 وی افزود: با توجه به این که کاهش محسوس دما نتیجه ورود این توده هوای سرد به استان بوشهر است و در برخی مناطق استان دمای هوا به صفر درجه تنزل می‌کند، به کشاورزان شرق استان بوشهر جهت جلوگیری از سرمازدگی محصولاتشان تاکید می‌کنیم.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از بعد از ظهر روز شنبه هفته آینده، شاهد وزش باد شدیدی در سطح استان بوشهر هستیم که تا پایان هفته آینده سبب تلاطم شدید دریا می‌شود به گونه‌ای که سرعت باد در برخی ساعات و مکان‌ها تا 60 کیلومتر در ساعت برآورد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر