پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین اخبار از تصادف خونین بازیکن استقلال در بوشهر؛
فکرشهر: معاون درمان مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس از بهبود وضعیت هوشیاری مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران خبر داد و گفت: این بیمار هوشیاری کاملی دارد و قادر به سخن گفتن است...
کد خبر: ۴۰۸۱۴
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۱

فکرشهر: معاون درمان مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس از بهبود وضعیت هوشیاری مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران خبر داد و گفت: این بیمار هوشیاری کاملی دارد و قادر به سخن گفتن است.

به گزارش فکرشهر، جعفر زارعی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تجویز داروهای بی‌هوشی به مهدی قائدی کاهش یافته است و شاهد افزایش ضریب هوشیاری این بازیکن هستیم و هم اکنون این بیمار هوشیاری نسبتا کاملی دارد.

وی با اشاره به اینکه قائدی هم‌اکنون برای کاهش دردهای خود دارو دریافت می‌کند، اضافه کرد: علائم حیاتی این بیمار پایدار و نرمال است و پاسخ مناسبی به سوالات می‌دهد.

معاون درمان مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس با اشاره به اعلام مرگ مغزی احمدرضا شاکر همسفر مهدی قائدی در این حادثه نیز خاطرنشان کرد: تیم فراهم آوری اعضای پیوندی درحال انجام مراحل و اقدامات قانونی ‏هستند.‏

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، با اقدام ایثارگرانه خانواده گرانقدر احمدرضا شاکر اعضای پیکر وی به بیماران نیازمند به دریافت عضو اهدا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر