شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیران تامین اجتماعی استان بوشهر در نشست خبری:
فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر می گوید بیش از ۸۰ درصد از مردم استان بوشهر بیمه تامین اجتماعی هستند و خدمات مختلف بیمه‌ای و درمانی از این سازمان دریافت می‌کنند...
کد خبر: ۴۰۸۳۱
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر می گوید بیش از ۸۰ درصد از مردم استان بوشهر بیمه تامین اجتماعی هستند و خدمات مختلف بیمه‌ای و درمانی از این سازمان دریافت می‌کنند.

به گزارش فکرشهر، یونس خسروانی این مطلب را در نشست با خبرنگاران بیان داشت افزود: در استان بوشهر 15 شعبه تامین اجتماعی و 5 کارگزاری وجود دارد که خدمات مختلفی مانند بازنشستگی، بیکاری، ازکارافتادگی و درمان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر بالغ‌بر 725 میلیارد تومان در دو بخش درمانی و بیمه‌ای هزینه کرده است، خاطرنشان کرد: اکنون بالغ‌ بر 2 هزار و 500 نفر در استان بوشهر از بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند که مبلغ پرداختی به این افراد در 10 ماهه نخست سال بالغ‌ بر 31 میلیارد تومان بوده است.

خسروانی اظهارداشت: مبنای استقرار و هدف عملیاتی‌ سازمان تامین اجتماعی، تولید امنیت است؛ تولید امنیت در جامعه امروز باید تولید امید کند چراکه امید جامعه را جلو می‌برد و به توسعه کشور سرعت می‌بخشد.

وی با اشاره به این که تامین اجتماعی سالانه 8 هزار و 200 میلیارد تومان برای بیمه‌شدگان هزینه می‌کند، اضافه کرد: تامین اجتماعی از هیچ ارگان دولتی و غیردولتی کمک مالی دریافت نمی‌کند و تمام هزینه کردهای تامین اجتماعی از محل درآمدهای این سازمان است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر، اضافه کرد: در 10 ماهه امسال سازمان تامین اجتماعی در این استان 340 میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای هزینه کرده است که پیش‌بینی می‌شد این میزان تا پایان سال به 800 میلیارد تومان برسد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال، افزود: پاداش و عیدی بیمه‌شدگان اصلی نیز اسفندماه پرداخت خواهد شد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی بوشهر نیز در این نشست، با اشاره به افزایش 44 درصدی تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان گفت: در تمامی شهرستان‌های استان درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی، ملکی می‌شود.

 پورحکیمی  با بیان اینکه تمام شهرها  به درمانگاه تخصصی مجهز می‌شود خاطر نشان کرد: با ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در خورموج، تنگستان و ملکی شدن درمانگاه برازجان، همه شهرستان‌های استان بوشهر به درمانگاه ملکی تامین اجتماعی مجهز می‌شود.

 وی با اشاره به ارائه درمان مستقیم و غیر مستقیم بیان کرد: تامین اجتماعی استان بوشهر با سه بیمارستان ملکی و 7 درمانگاه و پلی‌کلینیک در سطح استان بوشهر اقدام به درمان مستقیم می‌کند.

ابراهیم پورحکیمی با بیان اینکه 30 درصد اعتبارات سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور در درمان مستقیم  هزینه می‌شود گفت: 70 درصد در درمان غیرمستقیم هزینه می‌شود  این شاخص‌ها در سطح استان 44 درصد درمان غیر مستقیم و مابقی خرید درمان مستقیم است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر از اختصاص 19 هزار میلیارد تومان اعتبار  به استان   بوشهر خبرداد و تصریح کرد: از این میزان 17 هزار و 800 میلیارد تومان درمان مستقیم و غیرمستقیم و مابقی برای ارتوز و پروتز در سطح استان بوشهر هزینه شده است.

پورحکیمی  با بیان اینکه در چهار سال گذشته  تخت‌های جدید بیمارستانی در استان بوشهر 44 درصد افزایش یافته است افزود:این افزایش 44 درصدی تخت بیمارستانی در طی چهار سال یک تحول بزرگ محسوب می‌شود.

وی، سازمان تامین اجتماعی را یکی از بزرگترین بنگاه‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: این سازمان حمایتی نقش اساسی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر عهده دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر