پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۸۲
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان جم با انتقاد از داوری مسابقات تیم پارس جم گفت: عدالت باید برای همه تیم‌های لیگ برتر فوتبال رعایت شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد حسینی عصر شنبه در نشست با دبیرکل فدارسیون فوتبال بیان داشت: رشته ورزشی فوتبال سبب ایجاد شور و نشاط فراوانی در سطح استان بوشهر و شهرستان جم شده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی توانسته جم و استان بوشهر را در سطح کشور مطرح کند و مهمترین اقدام وزارت نفت در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی به مناطق پیرامونی است.

محمد حسینی با بیان اینکه صنایع نفت و گاز در مهیا کردن زیرساخت‌های ورزشی کارهایی انجام داده ولی در حد عالی و مطلوبی نیست گفت: نیاز است در این حوزه عملکرد بهتری داشته باشد.

فرماندار جم اذعان کرد: هیچ مقوله‌ای همچون ورزش به خوبی نمی‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در بین مردم و جوانان کمک کند.

 وی تاکید کرد: افکار عمومی و رسانه‌های شهرستان جم نسبت به عملکرد داوران در بازی‌های پارس جنوبی جم گلایه مند هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: مردم و رسانه‌ها از داوری‌های برخی بازی‌های پارس جنوبی در لیگ برتر اعتراض‌هایی داشتند که امیدواریم عدالت در حق تمام تیم‌ها و به‌ویژه تیم پارس جنوبی جم رعایت شود.

حسینی تصریح کرد: مجموعه هیئت فوتبال جم، ورزش و جوانان و یگان ویژه در کنار هم در برگزاری بازی‌های لیگ برتر همکاری می‌کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم بازی‌ها در امنیت کامل انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر