پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۸۳
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان عسلویه گفت: ۵۰ طرح عمرانی شهرستان عسلویه در دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالنبی یوسفی اظهار داشت: برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه شهرستان عسلویه در ابعاد مختلف صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی با تبریک دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: در این دهه برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان عسلویه برگزار می‌شود و تلاش داریم تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به اطلاع مردم این شهرستان اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار شهرستان عسلویه ادامه داد: ۵۰ طرح عمرانی شهرستان عسلویه با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی توسعه اشتغال در این شهرستان را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم عنوان کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری دریایی، صنایع دستی، توسعه پرورش ماهی و کشت گلخانه‌ای از برنامه‌های مهم برای توسعه اشتغال است.

یوسفی از تلاش برای حضور و استقرار نماینده میراث فرهنگی و ثبت اسناد و املاک در شهرستان عسلویه خبر داد و بیان کرد: ایجاد و راه‌اندازی و استقلال ادارات در شهرستان عسلویه را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی به نقش بسیار مهم رسانه‌ها در ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: ایجاد امنیت و آرامش در جامعه ارتباط مستقیمی با فعالیت رسانه‌ها و عملکرد خبرنگاران دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر