پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مهدی قائدی که بر اثر سانحه رانندگی مصدوم و به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر منتقل‌شده بود پس از طی روند درمان حساس، بهبودی خود را به دست آورد و از بیمارستان ترخیص شد...
کد خبر: ۴۱۰۰۹
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۲

فکرشهر: مهدی قائدی که بر اثر سانحه رانندگی مصدوم و به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر منتقل‌شده بود پس از طی روند درمان حساس، بهبودی خود را به دست آورد و از بیمارستان ترخیص شد. 

به گزارش فکرشهر، معاون درمان مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت: بازیکن جوان بوشهری تیم استقلال تهران بامداد 9 بهمن‌ماه دچار سانحه رانندگی شد که توسط آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اعزام شد که بدو ورود توسط متخصص طب اورژانس و متخصص جراحی معاینه و پس از تشخیص خونریزی داخلی مورد عمل جراحی قرار گرفت.

دکتر جعفر زارعی زاده اضافه کرد: وی توسط تیمی به سرپرستی دکتر احسان رحمانیان حقیقی متخصص جراحی عمومی مورد عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه آسیب‌های ناحیه شکم ترمیم شد و پس از کنترل خونریزی و برای ادامه روند درمان در بخش مراقبت‌های ویژه جراحی تحت درمان قرار گرفت.

وی افزود: با دعای خیر مردم و تعامل خوبی که بین متخصصین جراحی و سایر متخصصین برقرار شد و حمایت‌های تیم مدیریتی دانشگاه به‌ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی این بازیکن خوش آتیه کشور بهبودی خود را به دست آورد و با نظر تیم درمانی از بیمارستان مرخص شد و می‌تواند ادامه روند بهبودی و ریکاوری را خارج از بیمارستان دنبال کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مهدی قائدی پس از طی روند درمان و بازتوانی می‌تواند با نظر پزشکان متخصص به ورزش حرفه‌ای ادامه دهد.

تقدیر قائدی از کادر درمان بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر

بازیکن جوان تیم استقلال تهران زمان ترخیص از بیمارستان از کادر درمانی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر قدردانی کرد.

مهدی قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر صداوسیمای مرکز بوشهر، گفت: باید تشکر ویژه‌ای بابت زحمات این چندروزه پزشکان و کادر درمانی بیمارستان داشته باشم.

وی با اشاره‌ به اینکه رسیدگی‌ها مناسب بود، اضافه کرد: در این چند روز تیم درمان و حراست بیمارستان خدمات مناسبی ارایه کردند و در تمام ساعات شبانه‌روز حمایت‌های لازم را انجام دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر