پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۰۲۵
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر روز چهارشنبه در آیینی سالن آمفی تئاتر (نمایش) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناوه با اعتبار 35 میلیارد ریال با حضور مسئولان استان بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در این آیین گفت: در دولت تدبیر و امید، مسئولان توجه خاصی به مسایل فرهنگی و حمایت های مالی به این کانون داشته اند و این نشانگر حساسیت و دغدغه آنان به پرورش و تربیت نسل آینده ساز ممکلت است.

زهره عالی نسب افزود: در نظام آموزشی کشور اتفاقات خوبی از جمله حذف آزمون در مقطع ابتدایی در حال انجام است که نقش بسزایی در برداشتن استرس و پرورش و تربیت و مهارت آموزی به منظور پیشگیری از معضل و آسیب ها دانش آموزان دربرخواهد داشت.

وی گفت: این مکان با زیربنای 200 مترمربع و ظرفیت 140 صندلی و اعتبار 35 میلیاردریال در قالب فاز دوم ساختمان این مرکز با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی استان به میمنت گرامیداشت دهه فجر افتتاح می شود.

عالی نسب افزود: فراهم ساختن زمینه رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان، توسعه علایق، گرایش و استعدادها و ایجاد انگیزه و رغبت به کتاب و کتابخوانی و توانمند کردن این قشر با فراگیری مهارت های زندگی از جمله اهداف اجرای این طرح است .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر