شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۰۴۹
جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷

فکرشهر: آزمون فصلی مرحله سوم بهورزان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، همزمان با سایر شهرستان های استان در شهر برازجان برگزار شد. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، مدیرآموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت  شهرستان دشتستان،علیرضا اخلاقی گفت: هر ساله آزمون ضمن خدمت بهورزان در سه مرحله برگزار می گردد  که دو  مرحله آن تیر و مهر ماه  برگزار شده و مرحله سوم آن با شرکت 99 بهورز در چهارم بهمن ماه برگزار شد.

.اخلاقی با بیان اهمیت توجه بهورزان به اطلاعات جدید،خاطرنشان کرد: این آزمون با هدف افزایش انگیزه مطالعه در بهورزان ، ارتقاء سطح دانش  و ارزشیابی آنها برگزار شده است.

وی تصریح کرد : در این آزمون تعداد 100 سوال کاربردی به صورت تستی در مورد مباحث سلامت خانواده ( برنامه های میانسالان و سالمندان ) دارو نامه و گسترش  طراحی گردید که پس از ارزیابی نتایج و تعیین نیازهای آموزشی بهورزان ، دوره های بازآموزی طراحی و برگزار خواهد شد.

 ایشان  ادامه داد: برای افراد شرکت‌کننده در آزمون با رتبه‌های پایین مداخلات آموزشی انجام خواهد گرفت و شرکت آنها در آزمون نیز در نمرات ارزشیابی آنها تأثیر خواهد گذاشت .

گفتنی است، مرحله سوم آزمون فصلی بهورزان  با حضور ناظرین استانی،خانم ها بیتا رضا زاده ،مدیر آموزشگاه بهورزی و شهره افروزه کارشناس مربی بهداشت محیط و حرفه ای شهر بوشهر و مسئولین  شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان  برگزار شده است .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر