پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۰۷۱
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

فکرشهر: حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی امام جمعه بردخون در خطبه های این هفته نماز با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دولتمردان وظایفی نسبت به مردم دارند که اجرای عدالت در امور از مهم ترین است.

وی با انتقاد از تبعیض در اختصاص اعتبارات به کلان شهرها و مناطق محروم، افزود:در روستاها و شهرهای کوچک مشکلات بیشتری وجود دارد اما توجه خاصی نقاط محروم نمی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، رکنی حسینی با تاکید بر اینکه اجرای عدالت در جامعه از حقوق مسلم رعیت است، اضافه کرد: رابطه دولتمردان با مردم مستحکم باشد زیرا جایگاه مسئولان با تلاش و حضور مردم محقق شده است.

لزوم توجه به مراکز درمانی

امام جمعه بردخون گفت: پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر فقر و محرومیت را یدک می کشد و حتی مرکز استان از کمترین خدمات بهداشتی درمانی رنج می برد.

وی با بیان اینکه چه کسانی در حق استان ظلم کرده‌اند، ادامه داد:چرا جان مردم برای مسئولان مهم نیست زیرا برخی بیماران به دلیل کمبود امکانات جان خود را از دست داده اند آیا نمایندگان یا استاندار یا دولتمردان نسبت به مسؤلیت خود کوتاهی کرده اند.

خطیب جمعه بردخون با تأکید بر اینکه نمایندگان فکری برای مشکلات استان کنند، تصریح کرد: استان ۴ نماینده در مجلس دارد که انتظار داریم به وعده های خود عمل کنند و نسبت به رفع و انعکاس مشکلات جدیت داشته باشند و مردم نیز در انتخاب نمایندگان دقت کنند.

وی ابراز داشت: ساختمان بهداشت و درمان بردخون با کمترین زلزله با خاک یکسان می شود که امیدواریم نماینده مجلس و مسئولان به این موضوع مهم توجه کنند.

رکنی حسینی با اشاره به اینکه مسئولان استان سالی حداقل دوبار از بیمارستان بوشهر بازدید کنند و درد دل بیماران را بشنوند و برای آگاهی از خواسته های مردم در بین آنان حاضر شوند.

لزوم حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه بردخون گفت: ۲۲ بهمن روزی سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که امیدواریم مردم یکپارچه و پرشور در راهپیمایی  این روز شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی راه خود را از مردم جدا کرده اند، خاطر نشان کرد: همه مردم و مسئولان در نظام اسلامی و درون یک کشتی قرار دارند که دشمنان برای رسیدن به اهداف خود می کوشد تا با شعارهای جناحی و گروهی وارد شود که با تبعیت از ولایت و رهبری مانع موفقیت آنان شویم.

امام جمعه بردخون در پایان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و خواستار حضور مردم در صحنه های دفاع از نظام اسلامی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر