جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۰۷۴
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه آبدان اظهار داشت: اگر انسان آرزوهای طولانی داشته باشد، نشاط خود را از دست می دهد و دچار اضطراب می شود. آرزو داشتن مسلم است و نمی شود از ان غافل شد و باید برای آینده طرح و برنامه داشت. اما تعادل را باید رعایت کرد.

وی ادامه داد: از آرزوهای طولانی دوری کنید زیرا این آرزوها باعث می‌شود خوشحالی و نشاط از بین برود. این آرزوها باعث می شود انسان داشته های خود را کم ببیند و شکر نعمت را بجا نیاورد.

به گزارش فکرشهر از مهر، امام جمعه آبدان افزود: این انسان همیشه دنبال چیزهایی است که ندارد که این باعث می شود همیشه در غم و اضطراب بماند. این آرزوهای طولانی یکی از راه های پر خطری است که شیطان از این طریق وارد می شود تا انسان را به جهنم ببرد.

وی در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدان بیان داشت : رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی فرمودند که انقلاب یک موجود زنده است و کسانی که خیال می کنند انقلاب یک جرقه و تمام شد از شناخت انقلاب عاجزند. 

درخت انقلاب تناور شده است

حمیدی‌نژاد تصریح کرد: این یک نکته مهم است و با توجه به تاکید امام بر انقلابی بودن، برخی می گویند انقلاب سال ۵۷ بود و تمام شد. امام فرمود انقلاب آن زمان متولد شد و امروز به ۴۰ سالگی می رسد. رشد کرده، قوام دارد و انشاالله متصل می شود به ظهور امام زمان.

وی بیان کرد: دشمنان قطعا دنبال جلوگیری از رشد انقلاب و استمرار آن هستند و تمام تلاش خود را انجام داده اند ولی موفق نشده اند و نمی شوندو درخت انقلاب تناور شده است. ثمرات بسیاری داشته است. قبل از انقلاب ایران در دنیا چیزی برای ارائه نداشت و فقط نوکری استکبار می‌کرد.

امام جمعه آبدان گفت: امروز در زمینه پزشکی در برخی موارد اولین هستیم. این قدرت است. در ساخت موشک چیزی ساخته‌اند که هیچ کشوری مانند آن ندارد. در زمینه‌های مختلف این درخت تناور شده و میوه داده است.

وی تاکید کرد: آمریکا و انگلیس و همراهان آنها یک سال برنامه‌ریزی می‌کنند که ضربه‌ای به انقلاب وارد کنند، با حضور مردم رد ۲۲ بهمن دشمن سیلی محکمی می خورند. حضور مردم باعث ثابت ماندن انقلاب می شود. اصول نظام اسلامی خیلی مهم است که تلاش کنیم محکم بماند. یکی استقلال در همه زمینه است. اصل دیگر پیشرفت در زمینه های مختلف است.

لزوم مقابله با فساد

حمیدی‌نژاد اضافه کرد: یکی دیگر از اصول مهم، عدالت اجتماعی است که بسیار مهم است و کاری که باید انجام نشده است. کم کاری و عقب ماندگی داریم. مجری عدالت اجتماعی دولت است، باید به جد دنبال باشیم و صرف نظر نخواهیم کرد.

وی افزود: مبارزه با ظلم و فساد ما را به این عدالت می رساند. خیلی سخت است و مانند اژدهای هفت سر افسانه هاست. به حدی سخت است که امام علی در مدت حکومت همین کار را انجام دادند اما این مبارزه به پایان نرسید. اگر فساد در کارگزاران باشد باید با جدیت بیشتری برخورد شود.

حمیدی نژاد تصریح کرد: تاکید رهبری مبارزه با فساد است، اما کوتاهی زیاد است. وقتی نمایندگان سوال از رییس جمهور مطرح می کنند، اما با موافقت رییس مجلس همراه نمی شود و از رییس جمهور سوال نمی شود. با سوال، رییس جمهور به خود می آید و برخی مشکلات حل می شود. امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد. مشکلات زیادی از جمله قاچاق چیان که هزاران کانتینر جنس وارد می کنند.

وی گفت: به فرموده رهبری، مسئولین باید مردم را بشناسند. مردم کسانی هستند که در ۲۲ بهمن به خیابان می آیند، با وجود مشکلات اجازه اس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر